Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام هادی سیاری دبیر طرح ملی رحله از نام نویسی متقاضیان میزبانی هشتمین دوره طرح ملی رحله خبر داد.

وی با اشاره به راه اندازی ستاد اجرایی هشتمین دوره طرح ملی رحله در مؤسسه بیت الاحزان گفت: با تصویب ستاد، متقاضیان دریافت میزبانی این طرح ملی تا ۲۲ بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بیت الاحزان به نشانی beytolahzan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir ضمن مطالعه کامل شرایط میزبانی، فرم الکترونیکی ثبت اطلاعات میزبانی را به دقت تکمیل نمایند.

این حافظ کل قرآن کریم ادامه داد: متقاضیان موظفند حداکثر تا دهم اسفند ماه نسبت به ارسال تصاویر و فیلم‌های مربوط به محل برگزاری دوره به دبیرخانه ستاد طرح ملی رحله اقدام نمایند و پس از طی مراحل ارزیابی توسط بازرسی ستاد طرح ملی رحله، در صورت تأیید مکان و احراز شرایط مؤسسه میزبان، ضمن حضور در دوره توجیهی، تفاهم نامه برگزاری طرح را با مؤسسه بیت الاحزان امضا نمایند.

سیاری با بیان این که هشتمین دوره طرح ملی رحله تنها ویژه نوجوانان و جوانان پسر ۱۴ تا ۲۲ ساله است گفت: با توجه به همه گیری کرونا در سال‌های اخیر، برگزاری طرح در تابستان ۱۴۰۱ با شرایط و اجازه نهادهای ذیربط باشد و برگزاری طرح‌ها نیز با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا صورت خواهد گرفت.

دبیر ستاد طرح ملی رحله با بیان این که تاکنون هفت دوره از این طرح ملی برگزار شده است گفت: در این هفت سال ۱۳۱۰۲ نفر نام نویسی کرده اند که از این بین تعداد ۷۳۵۳ نفر موفق به حفظ اجزا قرآن کریم شده اند.

یاد آور می‌شود طرح ملی رحله حفظ اجزا قرآن کریم ویژه نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله با مدیریت مؤسسه بیت الاحزان و همکاری مؤسسات و نهادهای قرآنی و فرهنگی کشور است که هر سال طی دو ماه تابستان به صورت شبانه روزی برگزار می‌شود.

مؤسسات و نهادهای علاقه‌مند به کسب میزبانی این طرح می‌توانند در صورت داشتن هر گونه سوال فقط از ساعت ۱۰ تا ۱۴ شنبه تا پنجشنبه با شماره ۰۹۱۰۲۸۰۱۸۰۸ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 5408319 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن کریم ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت های قرآنی قرآن حفظ قرآن کریم ولادت حضرت زهرا فعالیت های قرآنی حضرت زهرا س قرآن کریم آیت الله خامنه ای انقلاب اسلامی ایران حوزه علمیه مداحان سازمان تبلیغات اسلامی مقام معظم رهبری قرآن آیت الله مصباح یزدی امام خمینی خانواده طرح ملی رحله بیت الاحزان قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از شرکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی بهار در بهار این شرکت خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در میان کارکنان و خانواده‌های آن‌ها برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رحمان محمودی در آیین افتتاحیه این مسابقات اظهار داشت: بدون شک مسیری که قرآن کریم برای زندگی ترسیم می‌کند، مستحکم‌ترین مسیر برای زندگی است و جامعه، خانواده، اقتصاد، فرهنگ و سیاستی که بر پایه قرآن بنا نهاده شود مستحکم خواهد بود.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1403 با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: شعار امسال بر ضرورت تقویت تولید و اقتصاد ملی با استفاده از قدرت مردم تأکید دارد و پروردگار متعال در آیه 277 سوره بقره بر اهمیت‌ایمان، عمل صالح، نماز و زکات تأکید دارد که همه این موارد می‌تواند به تقویت اقتصاد و تولید کمک کنند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به ارزش والای خدمت به جامعه و مردم که سرلوحه کار کارکنان شرکت گاز استان خراسان جنوبی است افرود: مطابق قرآن کریم، خداوند متعال کسانی را که کار خیر و نیک انجام می‌دهند دوست مى‌دارد و چقدر خوب است که انسان محبوب خدا باشد؛ پس با خدمت و کمک به همدیگر می‌توان به رضایت الهی و لذت‌های جاودان آخرت رسید.

محمودی با اشاره به برگزاری مسابقات مقدماتی بهار در بهار با حضور نماینده رسمی شرکت ملی گاز ایران در شرکت گاز استان افزود: در این دوره از مسابقات 325 نفر از همکاران و خانواده‌های‌ ایشان در بخش‌های قرآن کریم، اذان، نهج البلاغه، مفاهیم، عکاسی، خطاطی و قصه گویی به رقابت می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: مسابقات قرآنی بهار در بهار هرساله در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر گسترش مفاهیم و فرهنگ قرآن کریم، با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در میان کارکنان، خانواده‌ها و جوانان و ارتقای سطح معلومات و آموزه‌های قرآنی در شرکت‌های تحت مدیریت شرکت ملی گاز ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد