Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با بیان اینکه سوانح ترافیکی و غرق شدگی، مهمترین عوامل مرگ کودکان زیر پنج سال در استان هرمزگان است، بر لزوم اجرای طرح پیشگیری از حوادث مرتبط با مرگ کودکان زیر پنج سال و آگاهی بخشی به خانواده ها در این خصوص، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، علی رئوفی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان هرمزگان با تبریک خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا "سلام الله علیها" و هفته گرامیداشت مقام مادر و زن، با اشاره به اهمیت سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان، عنوان کرد: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ویژه استان هرمزگان، تکمیل و جهت اجرایی شدن به دستگاه های اجرایی ذیربط با هدف صیانت از بخش های مختلف فرهنگی استان ابلاغ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئوفی گفت: سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، طراحی و تدوین شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان داشت: اجرای طرح پیشگیری از حوادث مرتبط با مرگ کودکان زیر پنج سال، توسط دانشگاه علوم پزشکی استان با همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط با جدیت برای دستیابی به اهداف مورد نظر دنبال شود.

رئوفی تصریح کرد: براساس آمار و گزارش های دانشگاه علوم پزشکی، سوانح ترافیکی و غرق شدگی از مهمترین عوامل مرگ کودکان زیر پنج سال در اغلب شهرستان های استان هرمزگان است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی به خانواده ها به ویژه پدران و مادران برای کاهش سوانح مرتبط با مرگ کودکان زیر پنج سال، با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در دستور کار قرار گیرد.

 وی گفت: از ظرفیت نخبگان و اساتید دانشگاه ها در برنامه ریزی ها برای کاهش آسیب ها در بخش های مختلف بهره گرفته شود و تنها به بدنه کارشناسی دستگاه ها در برنامه ریزی ها اکتفا نشود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا زنان خانواده هرمزگان حضرت فاطمه زهرا دستگاه های اجرایی هرمزگان انقلاب مرگ دانشگاه علوم پزشکی دستگاه های اجرایی کودکان خانواده مرگ رسانه نخبگان کارشناسی خانواده کودکان مرگ نخبگان هرمزگان استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است

رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس دستورالعمل ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی رایگان است.
دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کامل در حال اجرا است.
او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ نوع دریافتی از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.
رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.
طباطبایی گفت: والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • اعلام برنامه های دهه کرامت در هرمزگان/ جشن های زیر سایه خورشید درهرمزگان+عکس
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود