Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@15:14:10 GMT

محدودیت‌ های کرونایی در هلند کمتر شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۳۹۱۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محدودیت‌های اعمال شده در هلند که از هجدهم دسامبر (۲۷ آذر) به خاطر شیوع سویه امیکرون ویروس کرونا به اجرا گذاشته شده بود از شدیدترین محدودیت‌ها در اروپاست.

به رغم این محدودیت ها، تعداد مبتلایان افزایش داشته و به ۶۰ هزار نفر در روز رسیده است. به گزارش موسسه ملی سلامت هلند، میزان مبتلایان در یک هفته گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تعداد بستری شدگان و فوتی های این همه گیری در هلند روند نزولی دارد و "مارک روته"، نخست وزیر هلند برای لغو محدودیت ها تحت فشار است.

او می گوید بخش هایی از این محدودیت ها تا هشتم مارس، ۱۷ اسفند برقرار خواهد مانند.

اما بر اساس تصمیم جدید دولت هلند، به دلیل نگرانی از لطمات مالی محدودیت ها، به رستوران‌ها و کافه‌ها اجازه داده شده است از چهارشنبه تا ساعت ۱۰ شب از مشتریان خود پذیرایی کنند.

به گزارش شبکه خبری بی بی سی، مراجعه کنندگان برای ورود به این اماکن باید گواهی واکسیناسیون داشته باشند. دولت هلند هفته پیش نیز به ورزشگاه‌ها، آرایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها نیز اجازه فعالیت داده بود.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد هلند ویروس کرونا واکسن کرونا مبتلایان کرونا محدودیت کرونایی ویروس اومیکرون بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط محدودیت‌ های کرونایی را باز گردانید! تعداد ۹۳۷۸ مبتلای جدید کرونایی در کشور جزییات آخرین آمار کرونایی‌ ها در سمنان ابتلای بیش از ۳۵۵ میلیون نفر به کرونا در جهان چطور بویایی و چشایی با ابتلا به کرونا مختل می شود؟ ۵۱۴۴ بیمار جدید کرونایی شناسایی شد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط بانک ایران زمین مذاکره مستقیم به معنا نزدیک بودن توافق نیست قیمت سشوار (جدول) کاهش قیمت گاز پتروشیمی‌ها و فولادی‌ها محدودیت‌ های کرونایی در هلند کمتر شد قالیباف: قراردادی بین ایران و چین بسته نشده است بحران اوکراین، آماده‌ باش آمریکا با تبر به جان بورس افتاده اند تکرار آمادگی آمریکا بر مذاکره مستقیم با تهران آغاز به کار چهلمین جشنواره فیلم‌ فجر با بلیت فروشی آنلاین + فیلم مهاجم تیم ملی آرژانتین در تور منچسترسیتی آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ کشور در شاخه بالا رونده موج «اومیکرون» نامه رییس کمیسیون اقتصادی مجلس به رییسی و قالیباف دانشگاه ها از بهمن ماه حضوری می شود ایرادات طرح تغییر سهمیه بنزین رنگ قرمز به نقشه کرونایی کشور بازگشت ۴ سناریو برای بازار نفت ایران تصمیم مجلس برای منابع شرکت ملی گاز واریز سود سهام عدالت تا پایان سال تحریم پوتین در صورت حمله به اوکراین ناپدید شدن رییس امنیت فرودگاه بغداد بی‌ ثباتی در کمین ایتالیا کناره‌ گیری سعد حریری از سیاست قیمت تلویزیون‌‌ (سایز بزرگ / جدول) رونق بازار شمش، همزمان با خاموشی در صنعت فولاد! گفتگوی تلفنی وزیر خارجه قطر با امیرعبداللهیان قیمت پراید (جدول) شوکران عرضه و تلخ‌ کامی بازار پتروشیمی سقوط پشت سقوط؛ چه بر سر بورس آمد؟ بورس در گیر و ‌دار عوامل بیرونی بورسی ها به نقطه جوش رسیده اند؟ مقایسه بازار مسکن و بورس + تحلیل طرح جاماندگان سهام عدالت، مشکل تامین منابع دارد موتور جستجوی «ذره‌بین» در دسترس قرار گرفت پدیده های تجارت الکترونیک در اقتصاد نابسامان ترکیه صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۱۱/۰۶) نیمی از کودکان پس از کرونا دچار سردرد می شوند اضطراب و نگرانی عامل اصلی افزایش بیماری قلبی در مردان ۸ترفند برای جست و جوی بهتر در گوگل به روز رسانی واتساپ برای آیفون با ویژگی های جدید سعید معروف به فنرباغچه پیوست فرشاد فرجی به تیم ملی دعوت شد غذا‌های مضر برای قلب انسان صعود آسان سنگال به مرحله یک هشتم نهایی فضانوردان چگونه در ایستگاه فضایی ورزش می کنند؟ + فیلم محل میزبانی رییس مجلس عراق هدف موشک قرار گرفت آیا ربات‌ ها آینده شغلی بشر را نابود خواهند کرد؟ تحقیقات پرونده بازیکن تیم فوتبال گل گهر ادامه دارد ایمپلنت تراشه‌ های الکترونیکی در مغز انسان در راه تحقق DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هلند ویروس کرونا واکسن کرونا مبتلایان کرونا محدودیت کرونایی ویروس اومیکرون محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی‌لیخت که مدت‌ها به عنوان یکی از جوان‌ترین ستاره‌های فوتبال هلند شناخته می‌شد، تلاش می‌کرد در آژاکس خودش را به فوتبال اروپا معرفی کند.

کاپیتان تیمی که در سال 2019 به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، اکنون در بایرن مونیخ حضور دارد و 24 ساله است.

دی‌لیخت که پس از جدایی از هلند به یوونتوس رفت، پشیمان است که آژاکس را زود ترک کرده و می‌داند که روزی به آنجا بازخواهد گشت!

دی‌لیخت در آستانه بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید، آرزوی کرده که دوباره به آژاکس بازگردد و برای این تیم بازی کند.

او به سایت رسمی آژاکس گفت:"من سه سال در تیم اصلی بازی کردم که نسبتاً دوره کمی بود. همیشه فکر می‌کردم کمی بیشتر در آژاکس بازی می‌کنم اما شرایط برای مدتی متفاوت به نظر می‌رسید.

اگر فرصتی برای بازگشت به آژاکس داشته باشم، واقعاً دوست دارم این کار را انجام دهم. البته شما هرگز نمی‌دانید که چه اتفاقی می‌‌افتد."

دی‌لیخت در آستانه بازی مقابل رئال مادرید مقابل اینتراخت فرانکفورت از ناحیه زانو مصدوم شد و توماس توخل در نشست خبری امروزش تایید کرد که وضعیت این بازیکن برای بازی فردا هنوز مشخص نیست.

دیگر خبرها

  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد