Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - «روز ششم» نخستین ساخته سینمایی حجت قاسم زاده اصل است که زمستان سال گذشته در تهران جلوی دوربین رفت. این فیلم بعد از گذشت یکسال با تکمیل مراحل فنی خود را آماده اکران می‌کند.

نسخه طولانی‌ این فیلم به جشنواره سال گذشته ارائه شده بود که برای اکران عمومی زیر نظر کارگردان، کوتاه و در حدود صد دقیقه آماده پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی زمانی و بهاره افشاری نقش های اصلی «روز ششم» را بازی می‌کنند و در کنار آنها بازیگرانی چون امیر جعفری، مهران احمدی، افشین هاشمی، همایون ارشادی، بهرام ابراهیمی، مهدی حسینی‌نیا و با حضور جمشید هاشم پور دیگر نقش‌های محوری این فیلم را برعهده دارند.

قاسم زاده «روز ششم» را براساس فیلمنامه‌ای به قلم خودش جلوی دوربین برده و در آن به روایت زندگی جوانی به نام احمد می‌پردازد که بعد از آزادی از زندان فقط پنج روز وقت دارد جواب چند معما را پیدا کند؛ اگر او موفق به انجام این کار نشود، در روز ششم کشته می شود.

عواملی که در ساخت این فیلم مشارکت دارند، عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: حجت قاسم زاده اصل، تهیه کننده: رحمان سیفی آزاد، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، مدیر صدا برداری: امیر نوبخت حقیقی، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، برنامه‌ریز: مجید فاضلی، منشی صحنه: لادن رحمتی، مدیر تولید: مجید کریمی، مدیر تدارکات: علی اسدی، فیلمبردار پشت صحنه: رضا وفایی نژاد، عکاس: محمدحسن هندی.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی مصطفی زمانی روز ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگردان پیشکسوت درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899824

دیگر خبرها

  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • کارگردان پیشکسوت درگذشت
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»