Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده مهریز و بافق در خصوص بی‌اطلاعی مجلس از مفاد قرارداد ایران و چین، گفت: هنوز قراردادی بسته نشده و چنانچه بسته شود به اطلاع مجلس می‌رسد.

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا صباغیان بافقی، نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکری خطاب به رئیس مجلس، اظهار کرد: قراردادها و فعالیت‌های دیپلماتیک دولت جای تشکر دارد؛ اما در خصوص قراردادی که بین ایران و چین بسته شد و اخیرا هم با روسیه بسته شده، مجلس بی‌خبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی هم که مردم در این باره از ما سؤال می‌کنند که این چه نوع قراردادی است و متن آن چیست، پاسخی برای مردم نداریم.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تصریح کرد: طبق اصل ۷۷ قانون اساسی قراردادهای بین‌المللی باید در مجلس تصویب شود و این ضعف مجلس است که از این موضوعات خبر ندارد.

صباغیان خطاب به قالیباف، رئیس مجلس تأکید کرد: حداقل شما در این باره توضیح دهید که محتوای قرارداد چیست و این انتظار از شما که روز اول گفتید اقتدار مجلس را حفظ می‌کنید، هست که در این باره اطلاع‌رسانی کنید.

پس از تذکر این نماینده، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در پاسخ به وی تأکید کرد: هنوز قراردادی بسته نشده و اگر قرارداد بسته شود، به اطلاع مجلس می‌رسد.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف قرارداد ایران و چین محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس سران رژیم صهیونیستی از حکم دادگاه لاهه بالا گرفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی انتشار اخباری مبنی بر امکان صدور حکم بازداشت برای مقامات ارشد نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایت در نوار غزه توسط دیوان بین‌المللی کیفری، نخست‌وزیر و رئیس این رژیم امروز (سه‌شنبه) در اظهاراتی آشفته تلاش کردند تا مانع صدور چنین حکمی شوند.

بنیامین نتانیاهو در این باره گفت: تصمیم دادگاه لاهه یا هر تصمیم دیگری ما را از دستیابی به اهداف جنگ باز نمی‌دارد.

نتانیاهو مدعی شد: دیوان بین‌المللی کیفری با ما می‌جنگد و یک سیستم جهانی وجود دارد که روی یهودستیزی کار می‌کند.

نگرانی صهیونیست‌ها از حکم احتمالی دیوان بین‌المللی کیفری «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم اشغالگر را نیز به اظهار نظر در این باره واداشت.

وی در این باره گفت: من به شدت با هرگونه تلاش برای سوءاستفاده از نهادهای حقوقی بین‌المللی از جمله دیوان بین‌المللی کیفری، به‌منظور محروم کردن اسرائیل از حقوق اساسی‌اش مخالفم.

هرتزوک همچنین مدعی شد: ما یک سیستم قضایی مستقل و قوی داریم که می‌داند چگونه در صورت نیاز تحقیقات انجام دهد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • ترس سران رژیم صهیونیستی از حکم دادگاه لاهه بالا گرفت
  • هشدار قالیباف نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت