Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@18:41:26 GMT

واکنش نادال به الهام‌بخش بودن برای صفی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۴۵۱۳

واکنش نادال به الهام‌بخش بودن برای صفی

رافائل نادال از اینکه الهام بخش دختر تنیس باز ایران بوده، بسیار خوشحال است و آن را افتخار بزرگی برای خود می‌داند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از اسپورت، مشکات الزهرا صفی دختر تنیس باز ایران با تاریخ سازی توانست در گرند اسلم جوانان استرالیا بازی کند و سپس اولین پیروزی ایران در این رویداد را به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفی در راهروهای محل برگزاری گرنداسلم استرالیا با رافائل نادال کسی که الهام بخش او بوده است، روبرو شد و با او عکس یادگاری گرفت. بدون شک این تجربه برای این دختر ۱۷ ساله به یادماندنی خواهد بود.

 

نادال نیز در واکنش به دیدار کوتاهی که با دختر تنیس باز ایران داشت، گفت: در من در راهرو بودم و شخصی از مسابقات او را به من معرفی کرد و در مورد حضورش در این مسابقات توضیحاتی داد. برای من لذت بخش بود که درباره او بیشتر بدانم، فکر می کنم داستان او شگفت انگیز است. دیدن بازیکنانی از نقاط مختلف جهان، به‌ویژه نقاطی از جهان که از نظر تاریخی هرگز بازیکنانی در این مسابقات نداشته اند، فوق‌العاده است.

 

 او ادامه داد: فکر می‌کنم دیدن بازیکنی از ایران که اکنون در رده سنی نوجوانان است و یک مسابقه را برده است، فوق‌العاده است. این یک داستان عالی است و واقعاً از ملاقات با او لذت بردم. یکی از زیباترین چیزها این است که ورزش می‌تواند زندگی مردم را تغییر دهد و داستان‌هایی مانند او می‌گویند که ما در راه درستی برای ادامه ترویج ورزش خود هستیم.

 

نادال پس از اینکه شنید صفی پس از تماشای مسابقه او، تنیس را شروع کرده است، بیان کرد: برای من، این اتفاق خاصی است که بتوانم کسی را تشویق کنم. همچنین به او کمک کند تا در مورد زندگی خود تصمیمات مثبت بگیرد و به این مساله بسیار افتخار می‌کنم. اگر مسابقه من به او کمک کرده است تا بتواند تنیس بازی کند و اکنون در گرنداسلم استرالیا باشد، برایم افتخار بزرگی است و برای آن بسیار خوشحالم.

تنیس رافائل نادال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس رافائل نادال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان

به گزارش خبرنگار مهر، نوشاد عالمیان ملی پوش تنیس روی میز کشور با هدایت «جمیل لطف اله نسبی» مربی با دانش کردستانی در مرحله سوم مقدماتی مسابقات اسمش عربستان، «۳ بر ۰» مقتدرانه نماینده مصر را مغلوب کرد و به جدول اصلی صعود کرد.

در جریان دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات انفرادی تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مصاف با محمد البیالی حریف مصری که رنکینگ ۶۲ دنیا را در اختیار دارد با نتیجه ۳ بر ۰ به برتری دست یافت.

عالمیان گیم نخست را با پیروزی ۱۱ - ۶ آغاز کرد و در گیم دوم ۱۱ - ۸ در مقابل حریف مصری به برتری رسید.

گیم سوم این بازی با برد قاطع ملی پوش کشورمان همراه بود و نماینده کشورمان ۱۱ بر ۸ برنده این گیم شد تا در مجموع این دیدار با حساب ۳ بر صفر مقتدرانه به سود ایران خاتمه پیدا کند.

با این پیروزی نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد و فردا (شنبه) کار خود را در جدول اصلی مسابقات ادامه خواهد داد.

هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات اسمش عربستان برعهده جمیل لطف اله نسبی مربی توانمند کردستانی است.

کد خبر 6096838

دیگر خبرها

  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان
  • نادال: همه چیز از نو شروع می‌شود
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید