Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@23:43:23 GMT

نساجی به دنبال مهاجم پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۴۵۱۷

نساجی به دنبال مهاجم پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با توجه به این که تعداد بازی کمی در طول فصل گذشته به مهدی مهدی خانی، مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس رسیده و او در بیشتر بازی‌ها روی سکو نشسته بود؛ به همین علت به نظر می‌رسد این بازیکن قصد دارد از سرخپوشان پایتخت جدا شود و به تیم دیگری برود که بیشتر بازی کند. 

مهدی خانی که در نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته از واراژدین به پرسپولیس منتقل شد، در حالی که کمتر فرصت بازی پیدا کرد و در فرصت‌های اندک نیز نتوانست توانایی‌اش را نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اغلب به عنوان مهاجم کاذب در ترکیب سرخپوشان به میدان رفت اما با فرصت سوزی‌های پرتعداد، نگاه منتقدان را متوجه خود دید.

باشگاه نساجی به خواست ساکت الهامی از زمستان سال گذشته خواستار مهدی مهدی خانی شده اما هنوز این بازیکن نتوانسته از پرسپولیس جدا شود اما احتمال دارد او نیم فصل دوم را در تیم شمالی توپ بزند.

۲۵۶ ۲۵۶

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه نساجی قائمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی

بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی روز گذشته خود مقابل نساجی مازندران یک پاداش ویژه دریافت خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی که از دقیقه 50 با اخراج سروش رفیعی 10 نفره به بازی مقابل نساجی ادامه می‌داد، با نتیجه 2 بر یک از سد میزبان خود گذشت تا همچنان در یکقدمی استقلال در بالای جدول باشد.

پرسپولیسی‌ها که با این برد 56 امتیازی شدند، در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ چشم امید به لغزش استقلال مقابل رقبا دارند تا بتوانند بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

در همین راستا قرار است سرخپوشان بابت برد روز گذشته خود پاداش ویژه‌ای را دریافت کنند تا با روحیه مضاعف در هفته‌های پیش رو وارد زمین شوند. پاداش بازیکنان پرسپولیس برای برد مقابل نساجی دو برابر پاداش بردهای قبلی این تیم خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلر نساجی قول داد: زود جبران می‌کنیم
  • پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس