Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، والودین روز چهارشنبه در مطلبی در کانال خود در شبکه تلگرام در واکنش به اظهارات جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه را تهدید به اعمال تحریم های شخصی کرده بود، نوشت: روسیه در دوره ریاست جمهوری ولادیمیر پوتین کشور قدرتمند و مستقل شد.

رئیس دومای روسیه(مجلس سفلای پارلمان روسیه)  خاطرنشان کرد: سرانجام موضوع بطور کامل روشن شد و رهبری آمریکا آشکارا آنچه که هدف خود است و برای دستیابی به آن تلاش می کند را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: واشنگتن می خواهد رئیس جمهوری در روسیه سر کار بیاید که تحت کنترل و وفادار به آمریکا باشد.  

والودین تصریح کرد: آمریکا از اینکه در دوره حکومت پوتین، روسیه قدرتمند و مستقل شد ناراضی است.  

رئیس دوما در ادامه نوشت: مردم روسیه این واقعیت را درک می کنند که تحریم های آمریکا علیه پوتین اعمال نمی شود بلکه علیه انتخاب ملت روسیه است.  

وی خطاب به دولتمردان آمریکایی نوشت: شما به هدف خود نمی رسید همه اقدامات شما علیه کشور ما ماهیت خصمانه دارد. این یک واقعیت آشکار است.  

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی تهدید و اعلام کرد که اگر روسیه به اوکراین حمله کند با عواقب بسیار بزرگی مواجه خواهد شد. این عواقب تنها اقتصادی یا سیاسی نخواهد بود بلکه در روسیه در سراسر جهان با عواقب شدیدی مواجه خواهد شد.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین مدعی شد هیچ تغییری در وضعیت نیروهای روسی در نزدیکی مرز با اوکراین ایجاده نشده است.

بایدن در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت حمله روسیه به اوکراین، تحریم‌هایی علیه شخص ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اعمال خواهد شد، گفت که آن را بررسی می کنیم.

منطقه دونباس با ساکنان روس تبار در شرق اوکراین واقع شده است و از سال ۲۰۱۴ میلادی روس‌های این منطقه دو جمهوری خودخوانده دونتسک و لوگانسک تاسیس کرده و دولت‌های محلی مستقل از دولت اوکراین تشکیل داده‌اند.

روسیه بارها خواستار مذاکره دولت اوکراین با نمایندگان این دو منطقه برای دستیابی به توافق و حل و فصل اختلافات شده است اما کی یف مسکو را به حمایت و تشویق جدایی طلبان متهم و مذاکره با نمایندگان این مناطق را رد می‌کند.

برچسب‌ها روسیه ولادیمیر پوتین ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه ولادیمیر پوتین ایالات متحده آمریکا روسیه ولادیمیر پوتین ایالات متحده آمریکا ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند

دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه امروز چهارشنبه اطمینان داد که روسیه همه آنچه را که برای پیروزی در جنگ با اوکراین نیاز دارد، در اختیار دارد.

مدودف در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت: "ما هرآنچه که نیازمان است را داریم - پتانسیل فنی، تجربه کاری، پشتکار و قدرت، وفاداری ما به میهن، حافظه عمیق تاریخی، و اهداف درست تعیین شده. پیروزی از آن ما خواهد بود. "

علاوه بر این، این مقام گفت که مسکو "سلاح‌های مهیب" تولید می‌کند که "دشمنان" را می‌لرزاند.

دیمیتری مدودف پیشتر در واکنش به تصویب بیش از ۶۰ میلیارد دلار کمک به اوکراین در مجلس نمایندگان آمریکا و پیشنهاد اختصاص اموال مسدود شده روسیه به اوکراین گفت که امیدوار است به واسطه تصمیمات روس هراسانه‌ای که آمریکا علیه روسیه برای ارائه کمک‌های بیشتر به اوکراین اتخاذ می‌کند جنگ داخلی جدیدی در ایالات متحده رخ دهد.

او همچنین، سخنان جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه نتیجه درگیری در اوکراین به تصمیمات کنگره آمریکا در مورد کمک‌های مالی بستگی دارد، شر مطلق خواند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟