Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@23:50:52 GMT

دختر تازه‌مسلمان انگلیسی نام فاطمه را برگزید

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۴۶۲۳

دختر تازه‌مسلمان انگلیسی نام فاطمه را برگزید

«گابریلا»، دختر ۲۲ ساله انگلیسی که یک سال پیش از آیین مسیحیت به اسلام تشرف یافته است، طی مراسمی در مرکز اسلامی انگلیس در لندن اعلام کرد: افتخار می‌کنم از این پس نام اسلامی من فاطمه باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  در این مراسم که یکشنبه شب ۲۳ ژانویه ۲۰۲۲ برابر با سوم بهمن ۱۴۰۰ به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) با حضور شیعیان مقیم لندن در مرکزاسلامی انگلیس برگزار شد، گابریلا (گبریلا) به عنوان تازه مسلمان درباره ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی زندگی‌اش سخنرانی کرد و در پایان سخنرانی وقتی اعلام کرد نام فاطمه را به عنوان نام اسلامی خود برگزیده و به آن افتخار می‌کنم جمعیت حاضر با سلام وصلوات او را تشویق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مراسم جشن میلاد دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت زهرا (س) در مرکزاسلامی انگلیس امسال در مقایسه با دو دهه گذشته بی سابقه بوده است به گونه‌ای‌که صد‌ها نفر از شیعیان مقیم لندن از ملیت‌های مختلف از ایران، لبنان، عراق، آفریقا، افغانستان، بحرین، سوریه و عربستان امسال به طور غیر قابل وصفی در جشن تکریم بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) شرکت کردند.  
بنا به اعلام مرکز اسلامی انگلیس؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید هاشم موسوی نماینده، ولی فقیه در انگلیس در این مراسم در سخنانی به زبان‌های انگلیسی و فارسی با اشاره به توصیه خداوند به احسان و مهرورزی به والدین گفت: خداوند متعال خیلی زود بعد از خلقت انسان و تداوم نسل بشر، از طریق پیامبرانش به بیان جایگاه و حقوق پدر و مادر پرداخت.  
رئیس مرکز اسلامی انگلیس با اشاره به اهمیت نام‌گذاری روز تولد حضرت زهرا (س) به نام روز مادر افزود: خوش‌رفتاری با پدر ومادر حتی اگر غیر مسلمان باشند، دعا برایشان، سپاسگزاری از آنان، رعایت ادب و پرهیز از شکوه و نیکی و احسان به پدر ومادر از جمله توصیه‌ها و دستورات الهی در حق والدین است.  
بنا به اعلام مرکز اسلامی انگلیس، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: به فرموده امام صادق (ع) حق پدر و مادر از حق خدا ریشه گرفته است؛ زیرا هیچ عبادتی سریع‌تر از نیکی به پدر و مادر، به رضایت خدا منجر نمی‌شود.

در این مراسم جشن، گروه‌های سرود و شعرخوانی از مدرسه جمهوری اسلامی ایران و مسجد امام حسین (ع) در لندن به زبان‌های انگلیسی و عربی به اجرای برنامه پرداختند.

اجرای مسابقه به مناسبت میلاد دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه (س) و اهدای جایزه به برگزیدگان از جمله برنامه‌های دیگر مراسم بود.

حاج نزار القطری مداح مشهور عرب زبان نیز به سه زبان فارسی، اردو و عربی مداحی کرد و محبان اهل بیت (ع) در مراسم میلاد حضرت فاطمه (س) به جشن وسرور پرداختند. برچسب ها: دختر ، ولادت حضرت فاطمه ، انگلیس ، تازه مسلمان ، فاطمه ، مرکز اسلامی ، انگلیس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دختر ولادت حضرت فاطمه انگلیس تازه مسلمان فاطمه مرکز اسلامی انگلیس مرکز اسلامی انگلیس حضرت فاطمه حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه

پس از اینکه آمریکا اعلام کرد هیچ یک از نیروهای زمینی خود را به غزه اعزام نخواهد کرد، رسانه انگلیس تلگراف نوشت احتمالا نیروهای انگلیسی جهت آنچه «کمک‌رسانی در ارسال محموله‌های بشردوستانه به غزه» خوانده شده، در این باریکه مستقر خواهند شد.

به گزارش ایسنا، یک مقام ارشد نظامی آمریکا روز جمعه مدعی شد دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا ساخت اسکله موقت در نوار ساحلی غزه را جهت ارسال کمک‌های بشردوستانه از طریق کشتی به این باریکه آغاز کرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم به نقل از این مقام ارشد نظامی گزارش کرد که ظاهرا ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق دریا از اوایل ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد.

ایالات متحده پیشتر گفته بود که یک «طرف سوم»، مسئول رانندگی کامیون‌ها در امتداد یک مسیر به سمت ساحل خواهد بود؛ مسئولیتی که طبق آنچه تلویزیون بی‌بی‌سی گزارش کرده است، می‌تواند توسط نیروهای انگلیسی ایفا شود.

البته بی‌بی‌سی گزارش داد که هنوز هیچ تصمیمی توسط دولت انگیس رسما اعلام نشده و «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس هم آن را هنوز مطرح نکرده است.

«گرانت شاپس» وزیر دفاع انگلیس گفت: «بسیار حیاتی است که مسیرهای بیشتری را برای رسیدن کمک‌های بشردوستانه حیاتی به مردم غزه ایجاد کنیم و بریتانیا هم نقش پیشرویی را در ارائه کمک‌ها ایفا می‌کند.»

مقام آمریکایی مذکور گفته است: «حجم کمک‌های بشردوستانه‌ برای غزه از مسیر دریایی حدود ۹۰ کامیون در روز خواهد بود که این عدد می‌تواند به حدود ۱۵۰ کامیون در روز افزایش یابد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • (ویدئو) مرد آمریکایی به کمک دختر ترکیه‌ای مسلمان شد
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر