Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ تیم فوتسال اسپیناس زنجان در حالی با مشکلات بی‌شماری دست و پنجه نرم می‌کند که هیچ کدام از واحدهای تولیدی و مدیران صنعتی استان حاضر به حمایت از این تیم نیستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، تیم فوتسال اسپیناس زنجان تنها نماینده ورزش تیمی استان زنجان در لیگ دسته یک کشور است ولی متاسفانه عدم حمایت مسئولان به ویژه مدیران صنعتی و تولیدی استان از این تیم باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری برای این تیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه استان زنجان در ورزش تیمی به جز تیم فوتسال اسپیناس، هیچ نماینده‌ای را در لیگ برتر و لیگ دسته یک ندارد ولی طبق ادعای مسئولان باشگاه؛ متولیان ورزش استان حاضر نیستند از همین تک نماینده استان در لیگ دسته یک حمایت کنند تا این تیم به لیگ برتر فوتسال صعود کند.

مسعود حمیدی سرمربی تیم فوتسال اسپیناس زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: تیم فوتسال اسپیناس با هزینه شخصی به این مرحله رسیده و جالب است هیچ کسی راضی نیست از این تیم ورزشی حمایت کند تا به لیگ برتر صعود کند.

وی با ابراز تاسف از وعده‌های مسئولان گفت: استاندار سابق زنجان فقط بابت حمایت از این تیم وعده داد و به عبارتی دیگر با این وعده‌ها تیم فوتسال اسپیناس را نابود کرد.

رفع مشکلات ورزش استان اصفهان با رویکرد مسئله‌محوری/ باید از ورزشکاران «شاخص» حمایت ویژه کرد وزیر ورزش:‌ کارگروه ویژه برای بررسی مشکلات ورزشی پلدختر تشکیل می‌شود آیا وعده‌های استاندار زنجان در زمینه حمایت از تیم فوتسال "اسپیناس" محقق می‌شود؟

سرمربی تیم فوتسال اسپیناس زنجان با تقدیر از حمایت‌های بی‌دریغ محسن افشارچی استاندار جدید زنجان گفت: وی از زمانی که در این سمت معارفه شدند شبانه‌روز به دنبال حل مشکلات این تیم است؛ حتی شخصاً برای پیدا کردن اسپانسر مالی دست به کار شده است.

وی با ابراز تاسف از فرار مدیران صنعتی استان بابت مشارکت در امور اجتماعی و ورزشی استان گفت: در دو سال اخیر با اکثر مدیران صنعتی استان دیدار داشتم ولی متاسفانه هیچ کدام از آن‌ها حاضر به حمایت از این تیم نشدند. در فصل گذشته فقط با امتیاز ناچیزی نتوانستیم به لیگ برتر صعود کنیم.

حمیدی تاکید کرد: اگر قانون یکیست پس چرا در دیگر استان‌ها به راحتی از تیم‌های خود حمایت می‌کنند ولی تعجب ما این است که در زنجان نه شورای شهر، نه شهرداری و نه واحدهای تولیدی بزرگ استان همانند ایران ترانسفو، پارس سوئیچ، نخ تایر، کارخانه‌های فولاد و همینطور واحدهای تولیدی و غول پیکر سرب و روی زنجان حاضر به حمایت از این تیم نیستند.

وی در پایان با انتقاد شدید از اداره‌کل ورزش و جوانان استان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصلا در جریان نیست که در زنجان تیم فوتسالی در رقابت‌های دسته یک حضور دارد؛ در واقع برای وی این مسائل در اولویت نیست و افسوس می‌خوریم که چنین مدیرانی در زنجان صاحب پست و مقام شدند.

از سوی دیگر محسن افشارچی استاندار زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: از شرایط نامساعد تیم فوتسال اسپیناس خبر دارم و متاسفانه این تیم شرایط خوبی را از نظر مالی ندارد. بنده چند بار از نزدیک مسابقات این تیم را تماشا کردم.

وی افزود: تمام تلاش خود را می‌کنم تا این تیم ورزشی را سرپا نگه دارم و امیدوارم بتوانم راه‌حلی برای نجات این تیم پیدا کنم. تیم فوتسال اسپیناس بازیکنان خوبی را دارد و اگر اندک حمایتی شود به راحتی می‌تواند سال آینده به لیگ برتر صعود کند.

استاندار زنجان گفت: این تیم حتی امکانات اولیه برای راحتی بازیکنان خود را ندارد؛ حتی برای بازیکنان غیربومی خود محلی برای اسکان ندارد. بنده پیگیر مشکلات این تیم هستم تا به لطف خدا بتوانیم بخش خصوصی را برای حمایت از این تیم پای کار بیاوریم.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری زنجان لیگ برتر فوتسال فوتسال استانداری زنجان لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم فوتسال اسپیناس زنجان حمایت از این تیم استاندار زنجان مدیران صنعتی لیگ برتر دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالما قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد

تیم فوتسال پالما در دیدار فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مقابل بارسا به میدان رفت که در پایان با نتیجه ۵ بر ۱ به پیروزی رسید و قهرمان لیگ قهرمانان فوتسال اروپا شد.

مسلم اولادقباد هم در این بازی به میدان رفت و یک کارت زرد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • پالما قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • پایان مسابقات فوتسال جام مساجد در میامی