Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، دکتر سید «محمد جمالیان» افزود: بر اساس این اعلام، شهرستان‌های اراک، ساوه، تفرش، فراهان، کمیجان، آشتیان و دلیجان در وضعیت زرد کرونا هستند.

وی  تاکید کرد: پنج شهرستان زرندیه، خنداب، شازند، محلات و خمین نیز در گزاررش رنگ‌بندی کرونا در فهرست مناطق با رنگ آبی طبقه‌بندی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در گزارش قبلی رنگ‌بندی کرونا شهرستان‌های ساوه، فراهان، کمیجان، آشتیان، دلیجان در وضعیت آبی بود که اکنون در فهرست مناطق زرد جای گرفته است.

دکتر جمالیان گفت: هیچ یک از ۱۲ شهرستان استان مرکزی در فهرست مناطق قرمز و پرخطر کرونا نیستند اما با توجه به اینکه شهرستان کاشان که در همسایگی استان و شهرستان دلیجان قرار دارد به رنگ نارنجی است می‌طلبد که آحاد مردم نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حساسیت ویژه‌تری داشته باشند.

شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی مرگ و میر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی ویروس کرونا اراک استان مرکزی مرگ و میر استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در جلسه درس اخلاق مدیران استان مرکزی، گفت: دفاع از حقوق عمومی در چارچوب مقررات موجب تحقق نظم، امنیت، جلب اعتماد عمومی و تقویت دلگرمی مردم به نظام اسلامی است که باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او ادامه داد: نظارت بر امور، برنامه‌محوری، حرکت در راستای مناسب وظایف، اخلاص و ایمان از اموری است که باید همواره در دستور کار مدیران قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در قسمت دیگری از سخنان خود سعادت، رستگاری و پیروزی را در سایه پاکی نفس، تقوا و اجتناب از معصیت عنوان کرد و گفت: تزکیه نفس، به معنای پاکی و طهارت نفس از تمام رذائل اخلاقی و آراستگی بشر به فضائل اخلاقی بوده و خداوند متعال در آیات بسیاری به اهمیت و ضرورت آن برای رسیدن به کمال اشاره کرده است.

دیگر خبرها

  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق