Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@04:22:04 GMT

اردوی نفت مسجد سلیمان در تهران

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۴۷۳۲

شاگردان فکری در تهران اردو خواهند زد

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در تهران اردو می زند.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که چند روزی است کار خود را با محمود فکری سرمربی جدید خود آغاز کرده است، باتوجه به تعطیلی لیگ قصد دارد در تهران اردونشین شود. این اردو از روز جمعه هفته جاری آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فکری طی روزهای آینده لیست بازیکنان مورد نیاز و لیست مازاد تیمش را به باشگاه ارائه می دهد. چند روز پیش نیز سرمربی جدید نفت به کمبود بازیکن در تیمش گلایه‌مند بود و حتی درخصوص بسته شدن این تیم در ابتدای فصل عنوان کرد" دستم از بازیکن خالی است و من نمی‌دانم چه جور تیم می‌بندند."

نفتی ها در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم با فراز کمالوند موفق به کسب امتیازات لازم نشدند و اکنون در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد سیاست عجیب استقلال در قبال بازیکنان مازاد فرهاد مجیدی کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  ضرر 14 میلیون یورویی زنیت به خاطر نفروختن سردار آزمون / گزارش رسانه آلمانی غیر رسمی؛ دوشان ولاهوویچ به یوونتوس پیوست واکنش جالب ماریو بالوتلی پس از بازگشت به تیم ملی ایتالیا / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده

به گزارش "ورزش سه"، امروز از سی بازیکن حاضر در اردو چند بازیکن دیگر خط خوردند تا تعداد نفرات به هجده نفر برسد که در بین آنها چهار بازیکن تازه وارد همچنان خود را در اردو حفظ کرده‌اند.

امیرحسین ساداتی، امیرحسین صداقت، متین احمدی و مهدی رضایی چهار بازیکنی هستند که موریسیو موتا پائز همچنان روی آنها برای ادامه اردوی تیم ملی حساب باز کرده است، و به نوعی می‌توان گفت حضور این چهار بازیکن در بین هجده نفر کمی غیر منتظره به نظر می‌رسد.

از این چهار بازیکن مهدی رضایی و امیرحسین صداقت در پست قطر پاسور فصل درخشانی در لیگ داشتند و امتیازآوران دور مقدماتی بودند و امیرحسین ساداتی و متین احمدی هم ستاره‌های باشگاه‌های خود در فصل گذشته بودند.

حالا باید منتظر ماند و دید تا این چهار بازیکن تا کجا پیش خواهند رفت، آیا خواهند توانست در لیست تیم ملی در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال قرار بگیرند یا نه.

دیگر خبرها

  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان