Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@09:15:52 GMT

دیبالا از یوونتوس به اینتر می‌رود، خواهید دید!

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۴۷۶۱

دیبالا از یوونتوس به اینتر می‌رود، خواهید دید!

فولویو والکارجی، مدیربرنامه ایتالیایی، معتقد است که پائولو دیبالا به زودی یوونتوس را به مقصد اینتر ترک خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این مدیربرنامه که وکالت دیبالا را برعهده ندارد معتقد است که رفتارهای باشگاه یوونتوس تبعات بدی را برای این تیم به همراه خواهد داشت.

قرارداد فعلی دیبالا در تاریخ 30 ژوئن به پایان می‌رسد و این مذاکرات پیرامون تمدید قرارداد این بازیکن با باشگاه یووه به جایی نرسیده و همچنان خبری از امضای قرارداد جدید نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیوستن دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا به یوونتوس با قراردادی به ارزش 67 میلیون یورو با هشت میلیون یورو بند پاداش باعث شده که شرایط این بازیکن آرژانتینی بیش از پیش پیچیده شود.

والکارجی در این باره به رادیو ناپولی گفت:« پائولو دیبالا از یوونتوس به اینتر می‌رود، خواهید دید. رابطه او با مدیران یوونتوس کاملا خراب شده است. همه چیز برای پیوستن او به اینتر آماده است. این کودتای نقل و انتقالاتی بسیار بزرگی برای نراتزوری خواهد بود. همه چیز انجام شده است!»

 

 

این اولین بار نیست که نام دیبالا در کنار نام اینتر به گوش می‌رسد اما این بازیکن با حضور در سن سیرو می‌تواند بار دیگر با بپه ماروتا کار کند که او را ابتدا از پالرمو و با قراردادی به ارزش 41 میلیون یورو در سال 2015 به یوونتوس منتقل کرد.

پیش از این گفته می‌شد که بیانکونری آماده است تا با دستمزدی 10 میلیون یورویی قرارداد این بازیکن را تمدید کند اما مدیران این باشگاه با توجه به شرایط بدنی و مصدومیت‌های این بازیکن، نظرشان را تغییر دادند و پیشنهاد جدیدی ارائته کردند که باعث ناراحتی شدید دیبالا شد و به نظر می‌رسد که او قصد دارد به صورت جدی از این تیم جدا شده و چالش جدیدی را تجربه کند.

اینتر میلان دیبالا یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان دیبالا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در تابستان گذشته دو بازیکن خود را که شاید می‌توانستند به این تیم در فصل جاری کمک کنند به تیم‌های دیگر قرض داد. در درون دروازه در حالی که احمد گوهری می‌توانست یک ذخیره مناسب برای علیرضا بیرانوند باشد به صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک شد و در بازی حساس سرخپوشان مقابل این تیم در جام حذفی نیز یکی از ارکان اصلی پیروزی تیمش بود. این دروازه‌بان در تابستان پیش رو باید به پرسپولیس برگردد چون یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. درمورد این دروازه‌بان باخبر شدیم که باشگاه آلومینیوم به دنبال جذب دائمی او برای فصل بعد است و در این زمینه قصد دارد مذاکراتی با پرسپولیس داشته باشد. همچنین در شرایطی که سرخپوشان در نیم‌فصل اول با کمبود مهاجم مواجه بودند و در حال حاضر هم ذخیره خوبی برای عیسی‌آل کثیر ندارند مهدی عبدی را به تراکتور قرض دادند. عبدی در تراکتور بد عمل نکرد و تا الان 6 گل برای این تیم در لیگ به ثمر رسانده است. در همین راستا باشگاه تبریزی خواستار انتقال دائمی این بازیکن است. البته عبدی هم یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و این باشگاه هیچ یک از دو بازیکن خود را نمی‌تواند برای یک فصل دیگر به تیمی قرض دهد مگر اینکه با آنها تمدید قرارداد کند.

به نظر می رسد اگر اوسمار همچنان سرمربی پرسپولیس باشد به هیچ یک از دو بازیکن برای فصل آینده نیاز نخواهد داشت.

کد خبر 848660 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس