Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال حاضر چالش مشترک بین همه دارندگان تیبا ۲، افزایش قیمت قطعات آن است. قطعاتی که احتمال آسیب به آن‌ها در تصادفات زیاد است. به علاوه،  زمانی‌که خیابان‌ها پُر از خودروهای مختلفی باشد که هر کدام با سبک و قوانین خاص خود رانندگی می‌کنند، دیگر مسئله این نیست که شما چقدر به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام می‌گذارید یا چقدر راننده ماهری هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه همیشه احتمال این موضوع وجود دارد که به‌خاطر بی‌احتیاطی یک راننده، خودروهای دیگر نیز در اثر حادثه رانندگی آسیب ببینند. با انتخاب ارزان ترین بیمه بدنه خودرو و نیز ارزان ترین بیمه ثالث خودروی تیبا۲ می توانید ضمن برخورداری از امکانات این بیمه نامه های خودرو، مبلغ کمتری نیز پرداخت کنید. بیمه بدنه خودرو اجباری نیست اما دریافت آن می‌تواند مزایای بسیاری برای شما به همراه داشته باشد. خواندن این مطلب به رانندگان خودروی تیبا۲جهت آشنایی با خرید بیمه بدنه این خودرو کمک می‌کند.

خسارات بدنه خودروی راننده مقصر با بیمه بدنه قابل جبران است

چگونگی جبران خسارت‌های وارد با بیمه بدنه تیبا۲

حالا به سراغ پاسخ سؤالی می‌رویم که در ابتدا پرسیدیم. اینکه چگونه خسارت‌های وارد شده به بدنه تیبا ۲ را کاهش داد؟ بهترین راه برای کاهش هزینه‌های تعمیرات، استفاده از بیمه بدنه است. بیمه بدنه اختیاری است و خسارت‌های مالی وارد شده به خودروی مقصر را پوشش می‌دهد. با توجه به افزایش قیمت خودرو و قطعات آن، همانطور که در بالا هم به بعضی قیمت‌های قطعات مهم اشاره کردیم، دیگر خرید بیمه بدنه کم کم از حالت اختیاری به اجباری تغییر کرده است.

پوشش بیمه بدنه به دو بخش اصلی و اضافی تقسیم می‌شود. پوشش‌های اصلی بیمه بدنه شامل موارد زیر هستند:

سرقت کلی

خساراتی که حین نجات و انتقال خودرو به آن وارد می‌شود

رخ دادن حادثه برای اتومبیل

خساراتی که با رخ دادن حوادث آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه (آصا) به وسیله‌نقلیه بیمه‌شده و یا وسایل یدکی همراه آن ها وارد می‌شود.

خسارت‌های وارده به لاستیک و چرخ‌های اتومبیل بیمه شده. بیمه‌گر در بیمه بدنه خودرو و ماشین تعهد به پرداخت خسارت باتری خودرو و لاستیک‌ها تا مبلغی معادل ۵۰ درصد مبلغ نوی آن‌ها می دهد.

پوشش‌های اضافی هم خود بیمه‌گزار می‌تواند بنا بر شرایط و نیاز خود خریداری و اضافه کند.

خسارت ناشی از شکستن شیشه تیبا۲ با بیمه بدنه این اتومبیل پوشش داده می شود

عوامل موثر بر قیمت بیمه بدنه تیبا ۲

قیمت بدنه تیبا ۲ نسبت به تعمیر و خرید قطعات بسیار ناچیز است؛ البته نرخ بیمه بدنه به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل موارد زیر هستند:

نوع و مدل خودرو می‌توانند از عوامل مؤثر بر قیمت بیمه بدنه تیبا ۲ باشند.

سال ساخت که از مهم‌ترین مؤلفه‌های تأثیرگذار بر قیمت بیمه بدنه تیبا ۲ است. هرچه سال ساخت خودروی تیبا۲ قدیمی‌تر باشد، بیمه‌گزار باید مبلغ بیشتری را بپردازد.

تخفیف عدم دریافت خسارت (به ازای هر سال، درصد تخفیف افزایش دارد.)

انتخاب هر کدام از پوشش‌های اضافی باعث افزایش قیمت بدنه تیبا ۲ خواهد شد.

از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت بیمه بدنه تیبا ۲ شامل:

تعداد سیلندر

تخفیف پرداخت نقدی

تخفیف خودروی صفر

شرایط شرکت بیمه‌گر در خصوص فروش بیمه‌نامه

ارزش روز خودروی تیبا

رانندگان خودروی تیبا می‌توانند برای خرید بیمه بدنه به صورت حضوری یا آنلاین اقدام نمایند. درصورت تمایل به استعلام، مقایسه یا خرید بیمه بدنه تیبا با ارزان ترین قیمت به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/carbody/tiba۲

خرید آنلاین ارزانترین بیمه بدنه ماشین از بیمه دات کام

خرید اینترنتی بیمه بدنه انواع مختلف ماشین از سامانه بیمه دات کام 

حالا باید خودتان متوجه اهمیت بیمه بدنه تیبا ۲ شده باشید. متأسفانه بعضی از رانندگان فکر می‌کنند که خرید بیمه بدنه خیلی سخت است و باید خودرو را به نمایندگی شرکت بیمه‌گر برای بازدید برند که کاری بسیار وقتگیر است. در صورتی که اینطوری نیست و به راحتی و با استفاده از سامانه بیمه دات کام، سامانه خرید آنلاین بیمه، می‌توان در سریع‌ترین زمان ارزانترین بیمه بدنه خودرو را خریداری کرد. فقط کافی است تا وارد سایت  شده و بیمه بدنه ماشین مدنظر  را خریداری نمایید. بعد از خرید، کارشناسان BIMEH.COM برای بازدید از خودرو با شما تماس خواهند گرفت. بعد از بازدید خودروی تیبا، بیمه بدنه مدنظر شما صادر شده و به راحتی می توانید رایگان دریافت کنید.

کانال‌های ارتباط با مشاوران بیمه دات کام:

نشانی: تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان، ‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶
کد پستی: ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره های تماس: ۰۲۱-۴۳۷۲

پست الکترونیکی: info@bimeh.com

برچسب‌ها تبلیغات آنلاین خودرو بیمه بدنه خودرو تیبا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبلیغات آنلاین خودرو بیمه بدنه خودرو تبلیغات آنلاین خودرو بیمه بدنه خودرو تیبا بیمه بدنه خودرو ترین بیمه بدنه خرید بیمه بدنه بیمه دات کام خودروی تیبا ارزان ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!

یکی از اخبار مرسوم این روز‌ها در کشورمان، اخبار مربوط به گرانی تمامی اجناس و کالا‌ها است. قیمت خودرو نیز در این بین به‌صورت آرام یا ناگهانی پرواز می‌کند و مصرف‌کنندگان بیشتری را از خرید خودرو ناامید می‌کند.

به گزارش دیجیاتو، در روزگاری نه‌چندان دور، با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن می‌توانستید خودرو‌های مناسبی را برای رفت‌وآمد خود خریداری کنید. بااین‌حال آیا اکنون هم می‌توان با ۱۰۰ میلیون تومان خودرو خریداری کرد؟

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که رقم ۱۰۰ میلیون تومان (معادل تقریبی ۱۵۴۰ دلار) به هیچ عنوان آسان به دست نمی‌آید. برای تهیه‌کردن این بودجه، باید حقوق خود را به مدت ده ماه پس‌انداز کنید یا آن‌که بانک‌های مختلف را برای تأمین وام مورد نیاز جستجو کنید. در ازای این تلاش سخت، تنها خودرو‌های کارکرده متعلق به دو دهه پیش به انتظار شما نشسته‌اند!

جدول گزینه‌های خرید خودرو با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان، اردیبهشت ۱۴۰۳:

خودرو‌های کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان بازار درحال‌حاضر، اتومبیل‌های اقتصادی دهه ۱۳۸۰ بازار ایران هستند که در آن دوران رقبای سرسخت یکدیگر به حساب می‌آمدند. پراید از سایپا و پژو آردی از ایران‌خودرو، ارزان‌ترین گزینه‌های خرید برای مشتریان ایرانی در اوایل و اواسط دهه ۱۳۸۰ خورشیدی بودند. این خودرو‌ها برخلاف پیکان، ظاهر مدرن‌تری داشتند و از نظر امکانات نیز فاصله کمتری با خودرو‌های مطرح آن زمان نظیر پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵ و زانتیا داشتند. نسخه‌های کارکرده این خودرو‌ها با شرایط نه‌چندان مطلوب، تنها گزینه‌های موجود برای خرید خودرو با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان به شمار می‌آیند.

نکته‌ای که در این بین وجود دارد، تفاوت بین گزینه‌های موجود از پراید و پژو آردی است. تنوع پراید در بازه قیمتی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان بیشتر است. مصرف‌کنندگان نیز به‌دلیل نگهداری آسان‌تر پراید نسبت به پژو آردی، تمایل بیشتر به خرید پراید نشان می‌دهند. ازاین‌رو قیمت پراید در مقایسه با قیمت پژو آردی مشابه خود، اندکی بالاتر است. در سوی دیگر خرید پژو آردی گزینه مناسب برای افرادی است که خودرویی با ظاهر بهتر و اتاق ایمن‌تر می‌خواهند.

دیگر خبرها

  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور