Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارزیابی مراقبتی گواهینامه تایید صلاحیت مدیریت آزمایشگاه مرکزی شرکت در ۲۳ دی ماه توسط تیم ارزیابان مرکز ملی تایید صلاحیت ایران با موفقیت انجام شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا رضوانیان، معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت در مراسم افتتاحیه این ارزیابی به نقش و جایگاه کارکنان شرکت اشاره نمود و گفت: ذوب آهن اصفهان با شرایط و مشکلات سخت کنونی همواره توانسته است منشاء ارائه خدمات ارزشمندی به جامعه صنعت فولاد کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


، مدیر آزمایشگاه مرکزی نیز گفت: این ارزیابی توسط تیم ارزیابان مرکز ملی تایید صلاحیت ایران به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار گردید که در فاز آنلاین با ارسال مدارک مورد نیاز، بخشی از آزمون های تحت دامنه تایید صلاحیت آزمایشگاه مورد ارزیابی قرار گرفت.این ارزیابی ، اولین ارزیابی از آزمایشگاه مرکزی  بر مبنای ویرایش 2017-ISO/IEC 17025  بود که با موفقیت و ذکر چند مورد توصیه در راستای بهبود و اقدامات اصلاحی لازم برای برطرف نمودن عدم انطباق های جزیی انجام گردید.
محمود پوری شعبان همچنین بر سطح و اهمیت گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه مرکزی در فروش محصولات کارخانه و اخذ گواهینامه های مجوز صادرات به اروپا ( همانند گواهینامه هایCE,CARES) تأکید کرد.
فرخ نجف زادگان، سرارزیاب مرکز ملی تایید صلاحیت ایران نیز از مجموعه آزمایشگاه های ذوب آهن اصفهان به عنوان آزمایشگاه های شناخته شده و مطرح در صنعت فولاد کشور یاد نمود و مجموعه اقدامات انجام شده در راستای ارتقاء سیستم کیفیت آزمایشگاه ها را ارزنده و قابل تقدیر توصیف کرد.
مهدی مهری، مسئول کیفیت آزمایشگاه مرکزی نیز در تکمیل این خبر گفت:با توجه به تغییر ویرایش استاندارد ISO/IEC 17025 از ویرایش 2005 به 2017، بنا بر ابلاغیه مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، مدیریت آزمایشگاه مرکزی با تعریف پروژه مشترک با آزمایشگاه کالیبراسیون مدیریت اتوماسیون و ارتباطات، ارتقاء سیستم کیفیت در دستور کار قرار گرفت و پس از انتخاب مشاور، مجموعه اقدامات لازم با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مورد نیاز ، تدوین مدارک  شامل نظامنامه وروش های اجرایی به صورت مشترک با کمیته راهبری آزمایشگاه کالیبراسیون از ابتدای سال جاری آغاز و پس از 10 ماه از آغاز پروژه ، تغییر ویرایش در سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه ها با تدوین مدارک و سوابق، برگزاری ممیزی داخلی و جلسه بازنگری مدیریت انجام شد و با انجام ارزیابی مراقبتی صورت گرفته توسط تیم ارزیابان مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، نقاط قوت و قابل بهبود مورد شناسایی قرار گرفت. وی به تفاوتهای مهم در دو ویرایش 2005 و2017 استاندارد ISO/IEC 17025  اشاره نمود و افزود: در ویرایش جدید، ساختار الزامات استاندارد در مقایسه با ویرایش قبلی به طور کلی بازنگری شده و رویکرد مبتنی بر شناسایی ریسک و فرصت را در فعالیت های آزمایشگاه مورد تاکید قرار داده است .

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز ملی تایید صلاحیت ایران آزمایشگاه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه‌های حراج شده از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از مرکز مبادله ارز و طلای ایران، اصغر بالسینی با بیان اینکه سکه‌های ضرب‌شده و تحویل‌داده‌شده بانک مرکزی در حراج سکه مرکز مبادله ارز و طلای ایران، شامل تمام سکه، نیم‌سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب بانک مرکزی هستند، اظهار داشت: همگی این سکه‌ها از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه در خصوص مشخصات آنها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.

وی ادامه داد: سکه تمام بهار آزادی عرضه‌شده در مرکز مبادله ایران، ۸.۱۳۶ گرم است. دارندگان توجه داشته باشند که عیار آن ۹۰۰ در هزار بوده و طرح روی سکه تمام بهار آزادی ضرب بانک مرکزی نیز تصویر امام خمینی (ره) و بارگاه امام رضا (ع) است.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اشاره به اینکه طرح دو طرف سکه ربع و نیم بهار آزادی نام مبارک امام علی (ع) و بارگاه امام رضا (ع) است، گفت: عیار هر دو سکه ۹۰۰ در هزار است. وزن نیم‌سکه ۴.۰۶۸ گرم است و این عدد برای ربع سکه ۲.۰۳۴ گرم است.

بالسینی در پایان با تاکید بر اینکه عیار هر سه نوع سکه تحویل‌داده‌شده در مرکز مبادله ایران، ۹۰۰ در هزار و معادل ۲۱.۶ است، بیان کرد: دارندگان این سکه‌ها مراقب افرادی باشند که با طرح مسائل واهی درباره عیار و کیفیت سکه تحویلی مرکز مبادله به دنبال سوءاستفاده هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • سکه های حراجی بانک مرکزی ناخالصی دارند؟
  • سکه‌های مرکز مبادله کاملا استاندارد است
  • سکه‌های حراج شده از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند
  • سکه‌های حراجی مرکز مبادله استاندارد است؟