Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی ایران روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان عراق است و در صورت پیروزی در این دیدار می‌توان جشن صعود به جام جهانی را خیلی زود برگزار کرد.

مسعود اقبالی مدرس فیفا و کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: با اینکه در جدول شرایط کاملاً متفاوتی با عراق داریم، اما این بازی تابع شرایط جدولی نیست و قطعاً شرایط خاص خودش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرس فدراسیون بین المللی فوتبال ادامه داد: این بازی برای هر دو تیم مهم است چون از یک سو ما با پیروزی در این بازی صعود می‌کنیم و در این صورت عراق حتی همان کورسوی اندکی از امید را هم که دارد از دست خواهد داد. پس باید انتظار یک بازی انتحاری و خطرناک را از عراقی‌ها داشت.

کارشناس فوتبال با اشاره به غیبت سردار آزمون گفت: سردار بازیکن خیلی مهمی در تیم ملی ایران است. زوج سردار و طارمی به تنهایی یک تیم ملی درون تیم ملی ماست و این دو بازیکن محور تمام حملات و حرکات تهاجمی هستند. حالا در این بازی سردار را حتماً نداریم و طارمی هم به خاطر شرایط خاصی که سفرش داشت با شرایط خستگی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود.

وی افزود: واقعیت این است که خط حمله ایران بسیار از خط میانی قوی‌تر است و اختلاف فنی بین این دو خط به حدی زیاد هست که من بگویم خطوط میانی و حمله با یکدیگر بالانس نیستند. حالا که در همین خط حمله سردار را اصلاً نداریم و طارمی هم ممکن است در فرم ایده آلش نباشد، قدری احساس نگرانی می‌شود.

اقبالی تاکید کرد: حالا که کار به اینجا رسیده باید همه تلاش کنند تا این ۳ امتیاز طلایی را در همین بازی با عراق گرفته و کار را برای صعود به جام جهانی در تهران تمام کنیم و کار به بازی‌های آینده نکشد.

کد خبر 5408382

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال ایران مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال عراق مسعود اقبالی سردار آزمون مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران سردار آزمون تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال زنان ایران هندبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر ویروس کرونا فوتبال زنان تکواندو جام ملتهای آسیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • ۹ دلیل پنهان «احساس خستگی دائمی» که از آن‌ها بی خبر بودید
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم