Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:21:37 GMT

ضرورت ادامه همکاری تراکتور با سولدو

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۴۸۶۷

ضرورت ادامه همکاری تراکتور با سولدو

به گزارش ایرنا، سولدو از هفته پنجم فصل جاری لیگ برتر، هدایت سرخ پوشان آذربایجان را برعهده گرفت و به رغم اینکه بازیکنان محدودی در اختیار داشت و بیشتر آنها از نظر بدنسازی و هماهنگی دچار مشکل بودند، اما بازی به بازی، شاهد بهتر شدن کیفیت بازی تیم بودیم و اگر حواشی، مصدومیت های ناشی از بدنسازی نامناسب بازیکنان و البته بدشانسی نبود، شاید وضعیت جدولی تراکتور بهتر از جایگاه فعلی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولدو در ۱۲ بازی گذشته تراکتور در لیگ برتر مقابل تیم های بزرگ و مدعی نتایج بدی کسب نکرد و همانطور که گفته شد اگر شانس با این تیم همراه می شد، چه بسا می توانست برنده بازی های بزرگ نیز باشد؛ شاگردان وی در بازی های تحت هدایت این تیم در مصاف با تیم های سپاهان، فولاد، گل گهر و نساجی که در جدول بالاتر از تراکتور قرار دارند، مساوی کردند و در بازی هایی که بازنده شدند می توان گفت که شانس با این تیم همراه نبود.

بیشتر کارشناسان و سرمربیان تیم های لیگ برتری بر این نکته اشتراک نظر دارند که کیفیت بازی تراکتور رفته رفته بهتر شده و جایگاه این تیم در جدول در شان آن نیست و اگر در فصل نقل و انتقالات که کمتر از ۲۰ روز به اتمام آن مانده، مسئولان باشگاه و استان بتوانند پنجره بسته را باز و چند بازیکن موثر به بدنه تیم اضافه کنند، به طور یقین تراکتور در نیم فصل دوم و دور برگشت، بهتر و سرتر از ۱۶ هفته گذشته خواهد بود.

هر چند سولدو در ۱۲ بازی که هدایت تراکتور را عهده دار بوده، موفق به کسب 2 برد و پنج تساوی شده و نتیجه پنج بازی را واگذار و ۱۱ امتیاز کسب کرده و میانگین امتیازی تیم وی برای هر بازی کمتر از یک و حدود ۹۱ صدم امتیاز است، اما با توجه به داشته هایش، این عملکرد بد نبوده و قابل جبران در دور برگشت است.

آمدن سولدو به تراکتور مزیت مهم و دیگری نیز داشت و آن پایان دادن به بازیکن سالاری در این تیم بود؛ سولدو نشان داد در ترکیب اصلی تیم در مصاف با حریفان، از بازیکنانی استفاده می کند که آماده تر هستند و نام و سابقه در چینش وی تاثیر ندارد و این می تواند برای تراکتوری که در فصل های اخیر گرفتار نام ها و لقب ها شده، بسیار مفید واقع شود.

طبق شنیده ها، سولدو نام ۱۰ بازیکن داخلی و خارجی را برای مذاکره با باشگاه داده و اگر باشگاه بتواند دست کم ۶ بازیکن مد نظر وی را جذب و در اختیار تیم قرار دهد، دست سولدو برای ارنج تیم بازتر خواهد شد و در آن موقع می توان، در مورد کارنامه و عملکرد وی، شفاف صحبت کرد؛ در غیر این صورت، نباید انتظار معجزه از وی داشته باشیم و هواداران باید برای بقا تراکتور در لیگ برتر، منتظر معجزه باشند.

خود سولدو نیز اذعان می کند که اگر در نیم فصل تیم تقویت شود نتیجه در ادامه رقابت ها کار سختی نخواهد بود و تراکتور به جایگاه واقعی اش در لیگ می رسد.

تراکتور در در بدترین شرایط تحویل گرفتم

سرمربی کروات تیم تراکتور در مورد عملکردش در تراکتور و نتایجی که با این تیم کسب کرده، گفت: ۲ ماه پیش و زمانی که به تراکتور آمدم، این تیم شرایط سخت و بدی داشت. زوونیمیر سولدو اضافه کرد: آمادگی بازیکنان واقعا خیلی پایین بود و در این مدت تمام تلاش خودم را انجام دادم تا قبل از هرچیز، نظم خوبی در تیم ایجاد کنم، سعی کردیم بازیکنانی که آسیب دیده بودند یا با بی میلی تمرین می‌کردند را به کار وادار کنیم.

وی افزود: روند تیم روز به روز بهتر شد ولی بازهم در برخی پست‌ها بازیکن کم داشتیم و مصدومیت بازیکنان مشکلات را زیاد تر کرد اما در مجموع با کار خوبی که انجام دادیم تیم از آن وضعیت بیرون آمده و در حال حاضر شرایط بهتری دارد.

جدیت سولدو همان چیزی است که تراکتور لازم دارد

کاپیتان و دروازه بان تراکتور نیز که در بین هواداران این تیم به قارتال (عقاب) شهرت دارد با تشریح وضعیت تیم و بازیکنان، اظهار کرد: اول فصل را خیلی بد شروع کردیم زیرا هم پنجره نقل و انتقالاتی بسته بود و هم این‌ که نتوانستیم بدنسازی خوبی انجام بدهیم ولی با اضافه شدن آقای سولدو و آغاز تمرینات فیزیکی، کم‌کم توانستیم در مسیر رشد قرار گیریم و خود من هم در مقطعی به دلیل مصدومیت نتوانستم در اختیار تیم باشم.

محمدرضا اخباری گفت: سولدو هم از نظر فنی و هم از نظر روحی، کارهای بزرگی برای تراکتور کرده و دادن فرصت به وی، بهترین کاری است که باشگاه انجام داده و مطمئن هستم تراکتور در دور برگشت متحول خواهد شد.

وی افزود: همه تیم منتظر هستیم که هرچه زودتر پنجره نقل و انتقالاتی باز شود و بازیکنان مدنظر آقای سولدو به تیم اضافه شوند و نباید این فرصت همانند آغاز فصل از دست برود.

وی به سه بازی آخر و عملکرد بسیار مناسب تیم اشاره کرد و گفت: هواداران هم از نحوه بازی تیم در این سه بازی راضی بودند و این نشانگر بهبود کیفیت تیم زیر نظر سولدو است.

اخباری افزود: مطمئن هستم با نظم و جدیتی که از آقای سولدو سراغ داریم بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، حتماً می‌توانیم تراکتور را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و همه این‌ها مستلزم این است که در این فرصت کم باقی‌مانده سریع‌تر پنجره نقل و انتقالاتی باز شود زیرا نگرانی تمام هواداران و بازیکنان تیم نیز در همین موضوع خلاصه می‌شود.


 باید به سولدو فرصت داده شود
مهاجم تیم تراکتور نیز با تاکید بر این نکته که باشگاه باید به سولدو زمان و فرصت بدهد، گفت: سولدو مربی بسیار خوبی است و باید برای نتیجه‌گیری به او وقت داد و انشاالله با مهره‌هایی که در نیم فصل به تیم اضافه می شود بهتر می شویم.

محمد عباس زاده افزود: تیم از لحاظ فنی متحول شده و به سمت هدف در حال حرکت است و امیدواریم با کمک آقای سولدو و انگیزه‌ای که بچه‌ها دارند تراکتور واقعی در در نیم فصل دوم به نمایش بگذاریم.

وی گفت: امسال از اول فصل مصدوم بودم و فکر می‌کنم در کل ۸ بازی یا کم‌تر برای تیم انجام دادم و امسال خیلی بد شانسی آوردم و مصدومیتم روی فوتبالم تأثیر گذاشته است ولی خدا را شکر الان روبه‌راه شده و تمام تلاشم را می‌کنم که در نیم‌فصل دوم بتوانم جبران کنم.

وی اضافه کرد: فوتبالم را مدیون تراکتورم و اگر این تیم نبود سال قبل فوتبال را کنار می گذاشتم و امیدوارم این محبت تراکتوری ها را با درخشش در نیم فصل دوم، جواب دهم.

مدافع تراکتور: سولدو مربی بزرگی است

هادی محمدی نیز با بیان اینکه شرایط تراکتور درست می‌شود، گفت: سولدو مربی بزرگ و با شخصیتی است و اگر پنجره نقل و انتقالات تیم باز شود تراکتور نتیجه لازم را خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: از زمانی که سولدو آمده نظم خیلی خوبی به تیم داده و شرایط تیمی و بدنی بهتر شده است و مربی بدنسازی که با وی به تیم اضافه شده روی بدنسازی بازیکنان کار کرده و تغییرات زیادی حاصل شده است.

محمدی بیان کرد: مشکل پنجره بسته را اول فصل نیز داشتیم و امیدواریم پنجره بسته قبل از اتمام فرصت نقل و انتقالات باز و بازیکنان مد نظر مربی جذب شوند تا تراکتور در نیم فصل دوم نمایش واقعی از خود ارایه کند.

همه بازیکنان تراکتور بر کاربلد بودن سولدو و تغییراتی که وی در تراکتور در مدت ۲ ماه گذشته انجام داده اذعان می کنند و خواسته آنها از باشگاه، فرصت دادن به این سرمربی و حتی ثبت قرارداد بلند مدت با وی هستند.

مدافع میانی تراکتور: سولدو نکات زیادی را به ما آموزش می‌دهد

آرش قادری نیز با تاکید بر ضرورت ادامه همکاری باشگاه با سولدو، گفت: کار کردن با یک سرمربی خارجی واقعا تجربه خوبی است و آقای سولدو نکات زیادی را به ما آموزش می دهد و در سه بازی آخر، کم‌ترین حق‌مان را گرفتیم و مطمئنم که این روند در دور برگشت بهتر می شود.

وی افزود: قطعا یکی از نگرانی‌های بازیکنان و هواداران این است که پنجره باز شود و ما هم انتظار داریم پنجره باز و بازیکنان مدنظر سرمربی جذب شود و امیدواریم باز شدن پنجره نقل و انتقالات به روزهای آخر موکول نشود.

وی اضافه کرد: جذب بازیکنان جدید به معنی پیاده شدن صد در صدی تاکتیک های سولدو در زمین بازی است و اگر این اتفاق مهم روی دهد هواداران تراکتوری متفاوت در دور برگشت خواهند دید.

به گزارش ایرنا، تمرینات تیم فوتبال تراکتور با تصمیم کادر فنی تا پایان روز جمعه تعطیل است و سولدو و دستیارانش نیز پس از استراحت چهار روزه، جمعه هشتم بهمن ماه جاری به تبریز برمی گردند تا تمرینات از سرگرفته شود.

این تیم در حال حاضر با ۱۴ امتیاز از ۱۶ بازی در رده سیزده است و در هفته هفدهم که بیست و سوم بهمن برگزار می شود در آبادان به مصاف صنعت نفت می رود.

برچسب‌ها فوتبال تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تراکتورسازی آذربایجان شرقی فوتبال تراکتورسازی آذربایجان شرقی تبریز پنجره نقل و انتقالاتی پنجره نقل و انتقالات نیم فصل دوم دور برگشت تیم اضافه باز شود بهتر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز سپاهان برگزار شد و بازیکنان این تیم بدون توجه به حواشی اخیر ایجاد شده با انگیزه کارهای تاکتیکی را مرور کردند و آماده دیدار با استقلال خوزستان می‌شوند.

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان تمرین این تیم را به همراه دستیارانش زیر نظر داشت و با مشورت‌هایی که با دستیار خود داشت آیتم‌های تمرینی را اجرا می‌کردند و نظارت ویژه‌ای روی بازیکنان داشتند.

بازیکنان سپاهان در گروه‌های مختلف به گرم‌کردن بدن خود پرداختند و زیر نظر مربی‌بدنساز این تیم خود را برای تمرین آماده کردند و با چهره‌هایی سرشار از انگیزه تمرین خود را ادامه دادند.

ستاره‌های سپاهان در طول تمرین ژست‌های جالبی در حین تمرین گرفتند و عکاس حاضر در تمرین تصاویر جالبی را ثبت کرد.

تصاویر تمرین سپاهان را ادامه مشاهده خواهید کرد:

دیگر خبرها

  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • صدور خدمات فنی و مهندسی یک ضرورت است/ اجرای پروژه اومااویا به دست متخصصان ایرانی
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله