Web Analytics Made Easy - Statcounter

عسکری گفت: عملیات اجرایی احداث پایگاه امداد و نجات مجتمع معادن زغالسنگ طبس در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۸۶۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حمیدرضا عسکری مدیر مجتمع معادن زغالسنگ طبس در جمع خبرنگاران از آغاز عملیات اجرایی احداث پایگاه امداد و نجات مجتمع معادن زغالسنگ طبس در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۸۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به توسعه روز افزون معادن و صنایع معدنی در حوزه زغالی طبس، به لحاظ ایجاد امنیت روحی و حفظ و صیانت از جان نیروهای انسانی شاغل در معادن، وجود پایگاه امداد و نجات مرکزی و مجهز از اولویت و اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

مدیر مجتمع معادن زغالسنگ طبس افزود: مجتمع معادن زغال سنگ طبس از سال ۱۳۹۷ اقدام به انجام مطالعات و پیگیری های لازم از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران کرد که این موضوع منتهی به عقد تفاهم نامه ای مابین وزارت صنعت معدن تجارت و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران مبنی بر بازسازی، آماده سازی و یا احداث پایگاه های امداد نجات و تجهیز آن در چهار حوزه زغالی بزرگ کشور شامل مناطق طبس-کرمان-البرز مرکزی –البرز شرقی شد.

عسکری خاطر نشان کرد: پس از تشکیل کارگروه تخصصی پایگاه امداد و نجات با محوریت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و نمایندگان چهار حوزه زغالی کشور، انجام مطالعات، طراحی، جانمایی، برگزاری مناقصه و اخذ پیمانکار احداث پایگاه امداد و نجات در منطقه پروده طبس بعنوان اولین حوزه زغالی کشور انجام شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پروژه احداث پایگاه امداد و نجات مجتمع معادن زغال سنگ طبس در مرحله تجهیز کارگاه بوده و به حول قوه الهی عملیات اجرایی آن در دهه فجر سال جاری کلنگ زنی خواهد شد.

عسکری در ادامه افزود: این پایگاه که با هدف ارتقا شاخص های ایمنی منطقه زغالی طبس با تامین تجهیزات ایمنی امداد و نجات و اورژانس، آموزش امدادگران و نیروهای ایمنی معادن و صنایع معدنی، انجام مانورهای آموزشی، انجام عملیات امداد و نجات در بروز حوادث، اقدامات اولیه پزشکی و انتقال اورژانسی مصدومین و حادثه دیدگان طراحی شده در مدت زمان ۲۰ ماه به بهره برداری خواهد رسید.

او در پایان اظهار داشت: پایگاه امداد و نجات مجتمع معادن زغالسنگ طبس شامل امکاناتی از قبیل پد فرود هلیکوپتر امداد، ساختمان درمانی مجهز به اتاق عمل، پارکینگ خودروهای آتشنشانی و انبار تجهیزات آتشنشانی و امدادی، فضای مانور و تمرین گروه امداد و نجات، فضای آموزشی و اداری و سالن ورزشی، ساختمان های تاسیساتی، خدمات رفاهی و آسایشگاه امدادگران و کارکنان و فضای سبز و محوطه سازی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، شهردار بندرعباس، اعضای شورای شهر، معاون درمان دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

باتوجه به اهمیت مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت، شهرداری بندرعباس اقدام به احداث پارک «دادا و کاکا» در بندرعباس می‌کند.

این پارک در چهارراه پگاه و در زمینی به مساحت ۱۳هزار و ۵۰۵ متر مربع احداث می‌شود.

«داد و کاکا»؛ نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان، با هدف تأثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان و مطالبه آن‌ها از پدر و مادر برای داشتن دادا (خواهر) و کاکا (برادر)، مقابله با آسیب‌های «تک فرزندی» و فرهنگسازی و ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری طراحی و ساخته شدند.

ایده و اجرای این کار ارزشمند به همت کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (مدیریت روابط عمومی دانشگاه) انجام شده است.

لازم به ذکر است در مراسم رونمایی از این عروسک‌ها، شهردار بندرعباس قول احداث پارکی به این عنوان را داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ سمنان کلنگ زنی شد
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد