Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 6 بهمن) مجلس و در جریان بررسی کلیات طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی و در مخالفت با آن اظهار داشت: متاسفانه شاهد تورم قانون در کشور هستیم، طراحان باید بگویند این قانون مگر مشکل چند نفر را حل خواهد کرد، زیرا اکنون در مجلس کارهای مهمتری وجود دارد که باید انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مابه التفاوت پرداخت شده ای که در این طرح پیش بینی شده مشمول افراد خاصی می شود؛ در برخی موارد صندوق های بازنشستگی برای افراد تا 50 میلیون تومان هزینه واریز می شود که قابل تأمل است.

نماینده مردم اردکان در مجلس یازدهم تصریح کرد: در این طرح شاهد مغایرت با اصل 4 قانون اساسی هستیم که سبب تضییع حقوق افراد می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس سوابق بیمه بیمه بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران میبدی تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جمعی از کارگران در این مراسم به بیان مسائل و مشکلات حوزه کارگری نظیر افزایش سن بازنشستگی، بازنگری قانون کار حوزه بانوان، عدم کفاف حقوق کارگری و فرسودگی ناوگان حمل و نقل کارگری مطرح کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این مراسم گفت: میزان دستمزد که شورای عالی کار تعیین می‌کند و همچنین قانون بازنشستگی از مسائلی است که باید در سطح کلان پیگیری شود.

محمدرضا فلاحتی افزود: دولت سیزدهم به صورت جدی پیگیر مسائل و مشکلات کارگران بوده و از هیچ تلاشی برای حل این مشکلات دریغ نمی‌کند.

فرماندار میبد هم با گرامیداشت روز کار و کارگر بر رفع مشکلات و نگرانی‌های این قشر تأکید کرد.

سید جمال سجادی پور ادامه داد: ناوگان فرسوده و آلاینده حمل و نقل کارگری باید نوسازی شود و در این راستا واحد‌های صنعتی می‌توانند به ایفای نقش بپردازند.

در پایان این مراسم با اهدای شاخه گل و هدیه از کارگران تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • امروز؛ پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی/نحوه تولید سابقه تحصیلی دیپلمه‌ها
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود / ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه این کارگران نیاز است + فیلم
  • بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم
  • تقدیر از کارگران میبدی
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • کارگران میبدی تقدیر شدند
  • توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری