Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در پیام تبریک به رییس‌جمهور و نخست وزیر هند، بر تعمیق و گسترش روابط دو کشور در همه زمینه‌ها در راستای منافع دو ملت تاکید کرد.

در متن پیام رییس‌جمهور به «رام نات کوویند» همتای هندی‌ آمده است: فرارسیدن روز ملی جمهوری هند را به جناب‌عالی صمیمانه تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله رییسی در این پیام ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری هند به عنوان دو کشور دارای فرهنگ غنی و تمدن‌های کهن در قاره آسیا، همواره از روابطی ممتاز برخوردار بوده‌اند و بی‌تردید در دوران کنونی نیز با اندوخته‌های گذشته، صفحه جدیدی از روابط را رقم خواهند زد. جمهوری اسلامی ایران از اراده و آمادگی لازم برای گسترش و تعمیق روابط در همه زمینه‌ها با جمهوری هند برخوردار است.

وی در پایان این پیام سلامتی و موفقیت رییس‌جمهور و بهروزی مردم جمهوری هند را آرزو کرد.

همجنین در متن پیام آیت الله رییسی به «نارندرا مودی» نخست وزیر جمهوری هند آمده است: فرا ر سیدن روز ملی کشورتان را به جناب‌عالی و ملت بزرگ جمهوری هند صمیمانه تبریک می‌گویم.

رییس‌جمهور در این پیام ابراز امیدواری کرد که در سایه اشتراکات غنی فرهنگی و تمدنی و روابط دیرینه دو کشور، همکاری‌های فیمابین با همت و تلاش مضاعف مقامات عالی دو کشور در همه عرصه‌ها بیش از گذشته و در راستای منافع دو ملت گسترش و تحکیم یابد.

وی ادامه داد: سلامتی و موفقیت آن‌جناب و شادکامی مردم جمهوری هند را آرزومندم.
 

برچسب‌ها هند سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هند دولت سیزدهم هند دولت سیزدهم جمهوری هند رییس جمهور آیت الله دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

«دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور کشورمان و سران برخی کشور‌های آفریقایی در تهران برگزار شد و رئیسی در آن مراسم طی سخنانی بیان کرده بود تفاوت معناداری در نگاه جمهوری اسلامی ایران و کشور‌های غربی به قاره آفریقا وجود دارد، ما به دنبال همکاری با کشور‌های آفریقایی برای این کشور‌ها و پیشرفت آن‌ها هستیم، اما کشور‌های غربی به گواهی تاریخ صرفاً به دنبال چپاول منابع و ثروت‌های کشور‌های آفریقایی بوده و هستند.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رییسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیسی: اراده ایران و آفریقا در جهت توسعه روابط است
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع | به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی