Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@04:01:17 GMT

(تصاویر) هدفون حرفه‌ای و مقرون به صرفه Monitor 60

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۵۱۲۲

(تصاویر) هدفون حرفه‌ای و مقرون به صرفه Monitor 60

فرارو- ما برای کار‌های حرفه‌ای و حتی سرگرمی‌هایی مانند گوش دادن به موزیک، معمولا چندین هدست خریداری نمی‌کنیم. معمولا استفاده از یک یا نهایتا دو هدفون برای همه این کار‌ها کافی خواهد بود. هدفون‌های OneOdio Monitor 60 از هدفون‌های مقرون به صرفه‌ای است که تقریبا تمام ویژگی‌های یک هدفون خوب را دارد. در ادامه به بررسی این محصول می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، هدفون OneOdio Monitor 60، دارای درایور‌های دینامیک عظیم ۵۰ میلی‌متری برای ایجاد صدایی دقیق و با وضوح بالا می‌باشد که گواهینامه Hi-Res Audio را نیز دریافت کرده است. این هدفون با قیمت ۷۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. مانیتور ۶۰ دارای ظاهری متمایز می‌باشد و یک هدفون تجاری مقرون به صرفه به نظر می‌رسد. طراحی این هدفون با گوش‌پوش‌های بزرگ، کروم اکسنت‌ها و لوگوی زیبای درج شده روی آن نشان از تأثیرات فناوری پیشرفته دارد.

این هدفون‌ها برای کسانی که در استودیو‌های موسیقی کار می‌کنند مناسب به نظر می‌رسد. هدفون Monitor 60 دارای یک جک ۳.۵ میلی متری grade مصرف کننده و جک ۶.۵ میلی متری درجه یک است. سه کابل برای استفاده در سناریو‌های مختلف به همراه یک twirled cord برای مرتب نگه داشتن وسایل در استودیو و یک کابل با دکمه کنترل سخت‌افزاری برای استفاده هدفون با گوشی هوشمند همراه این محصول به فروش می‌رسد.

این هدفون‌ها دارای شفافیت و وضوح بسیار بالایی می‌باشند. این هدست دارای ویژگی‌هایی می‌باشد که به ندرت می‌توان آن‌ها را در هر هدستی با محدوده قیمت زیر ۱۰۰ دلار مشاهده کرد. Monitor 60  برای جلسات طولانی مدت بسیار مناسب ‌می‌باشد، گوش‌بند‌های بزرگ آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نرم و راحت باشند و ارتباط گوش شما را با بیرون به طور کامل قطع می‌کنند و هیچ صدایی از بیرون نخواهید شنید. همچنین قاب فوق‌العاده نازک این هدفون‌ها سبب می‌شوند که ساعت‌ها بدون خستگی بتوان از آن‌ها استفاده کرد.

طراحی چرخان هدفون‌ها به شما این امکان را می‌دهد که گوشی‌های هدفون را هر طور که ترجیح می‌دهید بچرخانید و امکان نظارت بر هدفون‌ها را نیز به راحتی خواهید داشت. قاب هدفون را نیز می‌توان جمع کرد، بنابراین مانیتور ۶۰ هنگام حمل و نقل فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. به لطف راحتی فوق‌العاده، صدای شفاف، و قیمت مقرون به صرفه این محصول ارزش خریداری را دارد. از این هدفون می‌توان به عنوان هدفون مانیتورینگ، گوش دادن به آهنگ‌ها یا یک جفت هدفون اضافی برای Backup استفاده کرد.

از آنجایی که طرفداران هدفون‌های OneOdio، علاقه زیادی به سری هدفون‌های مانیتور دارند، این شرکت در حال حاضر در حال آماده سازی یک مدل جدید از این هدفون‌ها می‌باشد. مدل جدید OneOdio Monitor 80 نام دارد که دارای امکان میکس صدا می‌باشد. طراحی آن نسبت به مدل قبلی بسیار شیک‌تر بوده و ایرپاد‌ها با مواد مخملی پوشانده شده اند. با این هدفون‌ها لذت یک میکس صدای فوق العاده را می‌توانید تجربه کنید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: هدفون ایرپادز مقرون به صرفه هدفون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی

ایسنا/قم مدیر عامل شرکت گاز استان قم گفت: در صورتی که بتوانیم در مصرف گاز بخش عمومی، آموزشی و خانگی تنها ۲۰ درصد صرفه‌جویی کنیم؛ کشور از بحران ناترازی انرژی در ماه‌های سرد سال نجات پیدا خواهد کرد.

مرتضی خوش‌لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم به مناسبت روز معلم با حضور در مدرسه حضرت مهدی(عج) قم از معلمان این مدرسه تقدیر کرد و با اشاره به جایگاه رفیع معلمی، اظهار کرد: معلمان با آموزش و پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرهنگ مصرف بهینه را در جامعه تثبیت می‌کنند.

وی با اشاره به صرفه‌جویی ۴۰ درصدی مدرسه حضرت مهدی(عج) در مصرف گاز طبیعی طی زمستان ۱۴۰۲، تصریح کرد: مدرسه حضرت مهدی(عج) رتبه اول صرفه‌جویی در میان مدارس استان را کسب کرده است و به همین خاطر مدیران شرکت گاز استان در هفته معلم در این مدرسه حضور پیدا کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم در پایان از معلمان و مربیان درخواست کرد تا با اشاعه فرهنگ مصرف بهینه انرژی در میان نسل جدید در تحقق این امر مهم مسئولان کشور را یاری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • معلم، متحول کننده انسان‌ها در طول تاریخ
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • آیا از لوله سیاه آهنی برای مصارف کشاورزی می‌توان استفاده کرد؟
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد