Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته استیناف در خصوص عدم صدور رأی بازیکن گابنی در جلسه روز گذشته و زمان تقریبی صدور رأی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، مهدی دادرس در خصوص جلسه روز گذشته کمیته استیناف و عدم صدور رأی نهایی در خصوص پرونده بازیکن گابنی گل گهر به ایلنا گفت:

ما روز گذشته جلسه برگزار کردیم و حدود ۳ ساعت و نیم طول کشید ولی در نهایت به جمع بندی نهایی نرسیدیم و نیاز به تحقیقات بیشتر احساس شد و برای همین رأی نهایی صادر نشد و به آینده موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادرس در مورد زمان صدور رأی نهایی گفت:

مشخص نیست و ما هفته آینده احتمالاً یک جلسه دیگر با اعضای کمیته استیناف برگزار خواهیم کرد و در نهایت فکر می‌کنم در این جلسه به جمع بندی نهایی برسیم و رأی را صادر کنیم. زمان این جلسه و زمان صدور رأی نهایی به طور دقیق مشخص نیست ولی آقای صالحی بعد از صدور رأی آن را اعلام و رسانه‌ای خواهند کرد. فعلاً نمی‌توانم تاریخ دقیق به شما بگویم.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه رأی احتمالی چه خواهد بود، توضیح داد:‌

قبلاً گفته بودم همه چیز ۵۰-۵۰ است و هنوز هم همین را می‌گویم که هم احتمال دارد رأی برگردد و هم احتمال دارد تایید شود و مثل سابق همچنان چیزی معلوم نیست.

دادرس در مورد اینکه گفته می‌شود صحبت‌های محمدحسین میثاقی و واکنش‌های تندی که روابط عمومی استقلال و پیکان نسبت به آن داشتند و همچنین جوی که در فضای مجازی ایجاد شده باعث تاخیر در صدور حکم شد، گفت:

اصلاً چنین نیست و اعضای کمیته استیناف قاضی‌های با ۲۵-۳۰ سال سابقه هستند و افراد جوان و خامی نیستند که تحت تاثیر این فضاسازی‌ها و جوسازی‌ها قرار نمی‌گیرند.

دادرس در مورد اینکه خودش فضای مجازی را دنبال می‌کند یا نه، گفت:

کم و بیش دنبال می‌کنم ولی خیلی درگیرش نیستم. من اصلاً ندیدم میثاقی چه صحبتی انجام داده و بعداً شنیدم که چه حرفی زده است. به هر حال هر شخصی تریبونی دارد و آزاد است هرچه می‌خواهد بگوید و نمی‌توانیم جلوی دهان کسی را بگیریم.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه چرا گزارش پلیس فتا در اختیار افکار عمومی قرار نمی‌گیرد، توضیح داد:

اینکه معاون پلیس فتا گفته این گزارش باید به اطلاع عموم برسد نمی‌دانم بر چه اساسی است ولی فدراسیون فوتبال در این خصوص تصمیم می‌گیرد و ما تصمیم گیرنده نیستیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته استیناف رأی نهایی صدور رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • دادرس: استقلال بابت حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند اعتراض کند/محرومیت حسینی و اسماعیلی فر قطعی است
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان