Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@05:14:37 GMT

دانشگاه خوارزمی شرایط برگزاری کلاسها را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۵۲۲۶

دانشگاه خوارزمی شرایط برگزاری کلاسها را اعلام کرد

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی شرایط برگزاری کلاس‌ها در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به شرح زیر اعلام کرد:

با توجه به نامه شماره ۲۷۹۶۸۴/۲ مورخ ۲۶ دی ۱۴۰۰ معاونت آموزشی وزارت علوم، مصوبات جلسات شورای آموزشی استان، شورای آموزشی دانشگاه و شورای تحصیلات تکمیلی، شرایط برگزاری کلاس‌ها در نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به شرح زیر جهت اطلاع دانشجویان اعلام شد:

۱ - کلیه کلاس‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی از ابتدای شروع نیمسال دوم (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) بصورت حضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند به اطلاعیه‌های معاونت دانشجویی در این ارتباط که از طریق کانال‌های خبری دانشگاه منتشر خواهد شد دقت کنند، البته لازم به یادآوری است طبق اعلام رسمی دانشگاه در دفترچه آزمون‌های سراسری سازمان سنجش، دانشگاه تعهدی جهت خوابگاه برای رشته / گرایش‌های پذیرفته شده در تهران ندارد.

۲- کلاس‌های عملی مقطع کارشناسی بصورت حضوری و فشرده مطابق اطلاع رسانی دانشکده مربوطه برگزار خواهد شد.

۳- با توجه به عدم تعهد دانشگاه جهت تأمین خوابگاه در تهران و قید این مورد در دفترچه آزمون سراسری، کلاس‌های کارشناسی برخی از گروه‌های آموزشی دانشگاه که در پردیس تهران قرار دارند پس از بررسی دانشکده‌های مربوطه و اطلاع رسانی آنها به دانشجویان بصورت حضوری و یا ترکیبی (حضوری – مجازی) برگزار خواهد شد، که مسلماً از طریق دانشکده به دانشجویان مذکور اطلاع رسانی خواهد شد.

۴- کلیه دانشجویان باید کارت واکسن خود را در سامانه آموزشی گلستان بارگذاری کرده (حداکثر تا زمان انتخاب واحد) و شرط حضور دانشجویان در کلاس‌های حضوری تزریق واکسن و تأیید کارت واکسن آنها توسط کمیته مربوطه در دانشکده است. دانشجویانی که واکسیناسیون را انجام نداده‌اند (به دلیلی بیماری زمینه‌ای و توصیه پزشک، و یا به هر دلیلی اقدام به انجام واکسیناسیون نکرده‌اند) لازم است هر دو هفته یک بار نتیجه منفی آزمایش PCR ارائه، و تاییدیه بهداری دانشگاه را اخذ نمایند، در غیر این صورت حق انتخاب واحد و شرکت در کلاس‌ها را نداشته و باید مرخصی با احتساب در سنوات اخذ نمایند.

۵- در صورتی که برخی از دانشجویان در حین برگزاری کلاس حضوری به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شوند، مطابق برگه استعلاجی پزشک از حضور در دانشگاه پرهیز نموده و پس از منفی شدن جواب PCR و تأیید بهداری دانشگاه امکان حضور خواهد داشت. بدیهی است در صورتی که بازه درمان با ارائه مستندات لازم طولانی شود مساعدت لازم برای حذف درس و یا مرخصی تحصیلی صورت خواهد گرفت.

۶- امید است با همکاری کلیه دانشجویان عزیز، شاهد بازگشایی هر چه بهتر دانشگاه همراه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باشیم.

کد خبر 5409324 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی آموزش حضوری دانشجویان آموزش مجازی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی حکم انتصاب شورای عالی انقلاب فرهنگی وام دانشجویی دانشگاه های ایران آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه تهران دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران آموزش مجازی سازمان سنجش برگزاری کلاس خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر

آقای موسوی کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان این دانشگاه در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.

وی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت دو روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید

جذب ۲۵ هزار معلم برای سال تحصیلی آینده +فیلم

موسوی اضافه کرد: در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر