Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@22:53:38 GMT

مجارستان/ مرگ قهرمان المییک در اثر کرونا

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۵۴۲۵

ستاره سرشناس ورزش مجارستان و المپیک و کسی که مخالف واکسن زدن بود، در اثر ابتلای شدید به کرونا از دنیا رفت.   به گزارش خبرآنلاین؛ سیلوستر سولانی، برنده مدال طلای ژیمناستیک در المپیک ۲۰۰۰ سیدنی در سن ۵۱ سالگی بعد از بیش از یک ماه مبارزه با کووید-۱۹ جان خود را در بیمارستان از دست داد.   مرگ این ورزشکار مجارستانی اتفاق تلخی در ورزش این کشور بود طوری که نخست وزیر مجارستان، ویکتور اوربان نیز جزو کسانی بود که با خانواده سیلوستر همدردی کرد و یاد این ورزشکار محبوب را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سولانی از یک ماه و نیم پیش در بیمارستان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود و دوستان و خانواده و هوادارانش برای بهبود هرچه سریعتر او دعا می کردند. رسانه های مجارستانی با ذکر این نکته نوشتند که او یک دوز واکسن کرونا را دو هفته قبل از این اتفاق زده بود.   پزشکان در این مدت از دستگاه ونتیلاتور و ریه آهنی برای بهبود شرایط تنفسی این قهرمان جهان در سال ۲۰۰۲ استفاده کردند تا زندگی او را نجات دهند اما هیچکدام از این تدابیر پزشکی جواب نداد. نخست وزیر لهستان در پیام خود در مورد مرگ این ورزشکار نوشت: «خدا به همراهت، قهرمان.»   سولانی جزو کسانی بود که پیش از این در محافل عمومی از بدبینی خود به واکسن های کرونا حرف زده بود و وعده‌ها در مورد بهتر شدن شرایط با زدن واکسن را با وعده‌هایی که در اردوگاه‌های کار اجباری نازی ها داده می‌شد مقایسه کرده بود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس هیأت زورخانه‌ای و ورزش پهلوانی گفت: به مناسبت ۷ اردیبهشت ماه روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در زورخانه علی ابن ابی طالب (ع) فرخ شهر بیش از ۲۰ ورزشکار و قهرمان این رشته به اجرای برنامه پرداختند.
مهدیان افزود: در پایان از قهرمان و نشان آوران مسابقات کشوری سال ۱۴۰۲ قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی