Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دی اکتیو اینستاگرام و یا غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام یکی از مواردی است که کاربران برای ترک اینستاگرام در مدت زمان مشخصی باید انجام دهند. در واقع ممکن است شما به دلایل مختلفی تصمیم به غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام خود گرفته باشید. دلیل شما هر دلیلی که باشد می توانید با دنبال کردن مراحل ساده ایی که در این مطلب به آن ها پرداخته می شود اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال و یا دی اکتیو کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی صحبت از شبکه های اجتماعی می شود، اینستاگرام یکی از بهترین راه های ارتباطی مجازی است. اینستاگرام با تصاویری خیره‌کننده و ویژگی‌های مفید که روز  به روز به تعداد آن افزوده می شود ، به راحتی یکی از برترین پلتفرم‌های رسانه اجتماعی است. اما زمان هایی هم هستند که زمان دی اکتیو اینستاگرام فرا می رسد ! اگر به استراحتی کوتاه از شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید و یا به دنبال استراتژی جدیدی برای تولید محتوا کسب و کار خود در اینستاگرام هستید ، این راهنما هر آنچه را که باید در مورد غیرفعال کردن حساب خود قبل از حذف دائمی اینستاگرام بدانید، به شما آموزش می‌دهد.

زمانی که پیج خود را دی اکتیو می کنید چه اتفاقی رخ می دهد؟

با غیرفعال کردن اکانت اساساً پیج شما دید سایر کاربران پنهان می شود و به نظر می‌رسد که دیگر حسابی با مشخصات مورد نظر وجود ندارد، عکس‌های شما در پست‌های پسندیده‌شده یا لیست عکس‌های برچسب‌گذاری‌شده دیگران نشان داده نمی‌شوند، و هیچ‌کس نمی‌تواند برای شما پیامی در پلتفرم ارسال کند. هیچ علامت و یا نشانه ایی وجود نخواهد داشت که نشان دهد پیج شما به طور موقت غیرفعال شده است و تنها ناپدید می شود.

اگر وارد حساب کاربری خود شوید، حساب شما دوباره فعال می شود. بدیهی است که اگر مشکل شما گذراندن زمان زیادی در اینستاگرام است ، دوباره فعال کردن اینستاگرام بزرگترین مانعی نیست که باید بر آن غلبه کنید، به هر حال دی اکتیو اینستاگرام اقدامی است که شما را از پلتفرم دور نگه می دارد. تا زمانی که بخواهید می‌توانید حساب خود را غیرفعال نگه دارید - اگر بعد از یک هفته، سه ماه یا یک سال وارد شوید، حساب شما همان جایی است که آن را ترک کرده‌اید.

مراحل دی اکتیو اینستاگرام با مرورگر خود به وب سایت اینستاگرام مراجعه کنید و وارد حساب کاربری خود شوید و روی نماد پروفایل کلیک کنید تا به صفحه پروفایل منتقل شوید.ویرایش پروفایل را انتخاب کنید، در پایین صفحه روی غیرفعال کردن موقت اکانت کلیک کنید.از شما پرسیده می شود "چرا حساب خود را غیرفعال می کنید؟"، یک دلیل از منوی باز شده انتخاب کنید.رمز عبور خود را مجدداً وارد کرده و گزینه "Temporarily disable account" را انتخاب کنید. برای چه مدت می توانید اینستاگرام خود را غیرفعال کنید؟

تا هر زمانی که بخواهید می توانید حساب خود را به طور موقت غیرفعال نگه دارید. با ورود مجدد می توانید آن را در هر زمانی دوباره فعال کنید. با این حال، یک محدودیت وجود دارد. اینستاگرام در حال حاضر فقط یک بار در هفته به شما اجازه می دهد اکانت خود را غیرفعال کنید. بنابراین اگر آن را غیرفعال کنید، دوباره وارد شوید و سپس تصمیم بگیرید که می‌خواهید دوباره آن را غیرفعال کنید، برای انجام این کار باید یک هفته صبر کنید.

آیا با دی اکتیو اینستاگرام فالوورهای خود را از دست می دهید؟

خیر. از آنجایی که اینستاگرام تمام داده‌های حساب شما را تا زمانی که به طور موقت اکانت خود را غیرفعال می‌کنید ذخیره می‌کند، بعد از فعال کردن آن را به حالت قبل از دی اکتیو برمی‌گرداند. همچنین، وقتی پیج خود را غیرفعال می‌کنید، پیج شما در پلتفرم ناپدید می‌شود و همچنین پیج شما در لیست فالوورهای سایر پیج ها هم قابل مشاهده نیست. به عبارت دیگر، وقتی حساب شما مخفی است، افراد نمی توانند شما را فالو کنند زیرا نمی توانند شما را پیدا کنند یا حساب شما را ببینند.

تفاوت غیرفعال کردن با حذف اکانت اینستاگرام

حذف اکانت اینستاگرام دائمی است اما غیرفعال کردن ها معمولا برای مدت زمان مشخصی هستند. هنگامی که حساب کاربری شما حذف می شود، کل تاریخچه اینستاگرام شما برای همیشه حذف می شود. این بدان معناست که همه عکس‌ها، ویدیوها، بایگانی‌های استوری، پیام‌ها، لایک‌ها و دنبال‌کنندگان شما برای همیشه حذف خواهند شد. شما نمی توانید آنها را بازیابی کنید. به این ترتیب با حذف اکانت اینستاگرام تمامی اطلاعات شما از سرورهای اینستاگرام پاک خواهد شد.

فقط شما می توانید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید. به دلایل امنیتی، اینستاگرام نمی تواند این کار را برای شما انجام دهد. همچنین، توجه داشته باشید که اینستاگرام قادر به فعال سازی مجدد حساب حذف شده نیست، بنابراین عاقلانه است که قبل از انجام این کار، مطمئن باشید که می خواهید حساب خود را حذف کنید. اگر اکانت خود را حذف کنید و بعداً تصمیم بگیرید که دوباره اکانت خود را بازیابی کنید شانس شما بسیار پایین خواهد بود و با این حال، نمی توانید حساب قدیمی خود را دوباره فعال کنید و همچنین نمی توانید یک حساب کاربری جدید با همان نام کاربری قدیمی ایجاد کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را دوباره فعال کنیم ؟

هر زمان که تصمیم گرفتید به حساب اینستاگرام خود بازگردید به سادگی می توانید با ورود به اکانت خود پیج دی اکتیو شده خود را بازیابی کنید. فعال کردن مجدد اکانت ، می تواند با کامپیوتر شخصی، مرورگر تلفن همراه یا برنامه باشد.

بهترین سایت خرید فالوور

اگر دلیل شما برای دی اکتیو اینستاگرام تجدید نظر برای فعالیت آنلاین و فعالیت در شبکه های اجتماعی باشد ، خرید فالوور از بهترین سایت خرید فالوور می تواند گزینه عالی برای شروع کار شما در اینستاگرام باشد. در واقع افزایش فالوور با فالوورهای واقعی از بهترین سایت خرید فالوور می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن به پیج اینستاگرام شما جان دوباره ایی هدیه کند و به روند توسعه پیج شما کمک کند. همچنین اگر در زمینه بازاریابی دیجیتال و بازاریابی شبکه های اجتماعی به مشکل برخوردید می توانید با استفاده از متخصصان بازاریابی دیجیتال مشکل خود را به راحتی حل کرده و شاهد پیشرفت کسب و کار و فروش خود در شبکه های اجتماعی باشید. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آموزش دی اکتیو اینستاگرام اکانت اینستاگرام خود دی اکتیو اینستاگرام اینستاگرام خود شبکه های اجتماعی غیرفعال کنید خود را غیرفعال غیرفعال کردن اکانت خود دوباره فعال حساب کاربری خرید فالوور حساب خود فعال کنید فعال کردن حساب شما پیج شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم در شهرستان آمل، از ارزیابی و قیمت گذاری ۲۰۰ فقره پرونده تغییر کاربری اراضی در جلسه کمیسیون تقویم این شهرستان خبر داد.

مهرداد فولاد افزود: جلسات این کمیسیون بر اساس دستورالعمل نحوه تقویم و ارزیابی اراضی زراعی و باغ‌ها موضوع قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برگزار می‌شود.

فولاد تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی برگزار و ۲۰۰ فقره پرونده ساخت و ساز غیرمجاز و یک فقره پرونده ساخت و ساز مجاز قیمت‌گذاری شد.

وی گفت: تصمیمات این کمیسیون در قیمت‌گذاری اراضی، ملاک عمل کمیسیون در پرداخت عوارض موضوع ماده ۲ و آرای مراجع قضایی در پرداخت جرائم نقدی قانون قرار می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است