Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوب نامی، روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح در راستای کنترل شیرآبه های احتمالی حاصل از پسماند و جلوگیری از نفوذ به آب های زیرزمینی، رودخانه ها، هدایت شیرآبه به تصفیه خانه، تصفیه و تولید آب با مصارف کشاورزی و ایجاد مرکز زباله از سوی قرارگاه خاتم الانبیا و با نظارت این معاونت در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح از پروژه های مهم در حال اجرای شهرداری تبریز است، اظهار داشت: با توجه به اینکه سلول بهداشتی شماره یک مرکز دفن پسماند در سال های قبل ایجاده شده و ظرفیت آن در حال پر شدن است، ایجاد سلول های جدید مطابق با الزامات بهداشتی در این شهر ضرورت داشت.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز گفت: در این راستا شهرداری تبریز از سال ۱۳۹۹ پروژه طرح توسعه مرکز دفن بهداشتی پسماند تبریز را آغاز کرده است.

نامی، ادامه داد: این طرح شامل طراحی، اجرا و آماده سازی تصفیه خانه شیرابه و سه سلول لندفیل دفن بهداشتی پسماند به ظرفیت ۵۰۰ تن زباله در روز که بخش لندفیل این پروژه شامل مراحل اجرایی زیر سلول های ۲ و سه بوده و لندفیل های چهار و پنج نیز پشت لند فیل شماره سه جهت توسعه آتی در نظر گرفته شده است.

وی طرح جنگل کاری محوطه مرکز دفن مهندسی و بهداشتی را از دیگر طرح های این پروژه اعلام و یادآوری کرد: استفاده از آب تصفیه خانه شیرابه پسماندهای شهری نیز برای آبیاری فضای سبز اطراف مرکز دفن بهداشتی در نظر گرفته شده است که در راستای حفاظت از محیط زیست و حفظ منابع اجرا می شود.

نامی، افزود: تلاش می شود تا با مدیریت صحیح، بهره‌گیری از توان علمی و استفاده بهینه از منابع موجود بتوان این پروژه‌ را هرچه سریع تر و با کیفیت مناسب وارد فاز بهره برداری کرد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز مدیریت پسماند دفع زباله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز آذربایجان شرقی تبریز شهرداری تبریز مدیریت پسماند دفع زباله شهرداری تبریز دفن بهداشتی مرکز دفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز

فرج نیا  اظهار کرد: پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب به طول ۱۸۰۰ متر از سوی شهرداری تبریز اجرا می‌شود و شرکت  توزیع نیروی برق تبریز به منظور توسعه خدمت رسانی به مشترکان شرکت پروژه جابجایی شبکه فشار ضعیف و ۲۰ کیلوولت این طرح را با جدیت دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده بیش از ۳۷ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح پیش بینی شده است افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده برای اجرای این پروژه ۱۴ پایه ۱۴ متری، ۱۴ عدد فونداسیون پایه چراغ، چهار اصله تیر ۱۵ متری، ۲۳ اصله تیر ۱۲ متری نصب و جای گذاری و ۷۰۰ متر کابل روکشدار ۱۲۶ آلومینیومی و ۳۵۰ متر کابل خودنگهدار ۹۵ و یک ست کابل ۲۰ کیلو ولت نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ادامه داد: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده در ادامه اجرای این طرح ۶۰ اصله تیر ۱۲ و ۹ متری نصب و جای گذاری خواهد شد.

فرج نیا اضافه کرد: در راستای این پروژه بزرگ ۲هزار و ۵۵۷ متر کابل و ۲ دستگاه تابلو برق جای گذاری و ۲۸ عدد چراغ ۱۲۰ وات نصب خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه