Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@10:29:18 GMT

پرواز اختصاصی به ترکیه برای نجات طارمی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۵۶۰۵

پرواز اختصاصی به ترکیه برای نجات طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

محمود رضایی، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران از پرواز یک هواپیمای اختصاصی به مقصد دالامان و بازگرداندن طارمی به ایران خبر داد. او گفت: با توجه به نبود پروازی از مبدا دالامان و ادامه شرایط نامساعد در این کشور، به دنبال ارسال یک پرواز اختصاصی به ترکیه و خارج کردن طارمی از این کشور هستیم که قرار است امروز انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره تست کرونای انصاری‌فرد، عابدزاده و نیازمند که دیروز به اردوی تیم ملی ملحق شدند هم گفت: هنوز پاسخ تست کرونای این سه نفر نیامده است، اما سایر بازیکنان مشکلی ندارند.

رضایی درباره اینکه آیا تماشاگران در دیدار با عراق حضور خواهند داشت یا خیر گفت: تمام نامه نگاری‌های لازم با فیفا و AFC انجام شده و مشکلی از این بابت نیست و ما در انتظار ابلاغ دولت و ستاد مقابله با کرونا هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مهدی طارمی ترکیه تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) امروز (هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲ پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) و آیت الله صدوقی یزد برای اعزام زائران حج عمره برنامه ریزی شده است.

بر پایه این گزارش، عمره‌گزاران استان تهران در ساعت پنج و ۴۰ بامداد امروز فرودگاه حضرت امام (ره) را به مقصد مدینه ترک کردند.

همچنین زائران استان یزد با پرواز شماره ۱۵۵۰ هواپیمایی‌جمهوری اسلامی در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه یزد به عربستان رهسپار می‌شوند. پرواز بازگشت زائران استان یزد طبق برنامه ریزی صورت گرفته روز ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری‌خواهد بود.

کد خبر 6089033 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • عبور سنگ ترانزیتی افغانستان به ترکیه از گمرک دوغارون