Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@20:50:57 GMT

خرید انواع میز اداری مدیریت و پایه فلزی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۶۰۲۴

خرید انواع میز اداری مدیریت و پایه فلزی

میز اداری از جمله لوازم ضروری و کاربردی در محیط کاره که در سبک‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شه. همانطور که می‌دونید میزهای اداری مدرن با توجه به نوع کاربردشون به انواع مختلفی از قبیل میز مدیریت، میز کارمندی، میز منشی و میز کامپیوتر تقسیم می‌شن؛ علاوه‌براین جنس و طرح آنها نیز تنوع زیادی داره و برای انتخاب باید به عواملی مثل سبک دکوراسیون داخلی، نوع فعالیت شرکت و میزان بودجه توجه بشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قصد تغییر دکوراسیون و خرید میز و مبلمان اداری رو دارید، مشاوران ما در NDK می‌تونن در کمترین زمان، راهنمایی‌های لازم رو به شما ارائه کنن. برای دریافت مشاوره رایگان فقط کافیه از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۷۵۳۱ و ۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ با طراحان و متخصصان مجرب ما تماس بگیرید تا آنها بعد از بازدید محل کار و برآورد بودجه، مناسب‌ترین گزینه‌ها رو یه شما معرفی کنن؛ توجه داشته باشید که تیم NDK برای بررسی دفتر کار و مشاوره هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنه، همچنین شما می‌تونید کلیه لوازم اداری رو بدون واسطه و با نازلترین قیمت از این شرکت خریداری فرمایید. 

انتخاب صحیح میز اداری و تاثیر آن در بازده کارمندان

عوامل مختلفی از قبیل سبک دکوراسیون داخلی، رنگ به‌کار رفته در محیط اداری، کیفیت میز و مبلمان اداری در افزایش احساس آرامش و میزان رضایتمندی کارمندان تأثیر داره؛ بنابراین انتخاب درست هریک از این موارد موجب بالا رفتن بازده افراد و پیشرفت کسب و کار شما می‌شه. از آنجایی که میز یکی از مهمترین مبلمان اداریه، در هنگام انتخاب آن باید به نوع کاربرد و سبک آن توجه کنید؛ به‌عنوان مثال میز کارمندی ساده اصلا گزینه مناسبی برای دفتر مدیریت نیست و وجهه خوبی برای شما نداره. مشاوران ما در NDK به شما توصیه می‌کنن که در زمان خرید میز اداری مدیریت حتما به ابعاد، جنس و طراحی آن دقت کنید و گزینه‌هایی از قبیل میز مدیریت کشودار، میز مدیریت همراه با میز کنفرانس و میز مدیریت ال‌شکل رو مدنظر قرار بدید.

 هر کدام از این میزها کارایی متفاوتی دارند و باید با توجه نیاز کاربران و میزان بودجه خریداری بشن. از دیگر موارد مهم در انتخاب میز اداری مدرن، هماهنگی آن با سبک دکوراسیون داخلی و سایر وسایل اداریه. به جز سبک میز، جنس آن نیز از دیگر عوامل مؤثر در انتخاب محصول مناسبه. از آنجایی که این روزها استفاده از فلز در طراحی دکوراسیون اداری متداول و رایجه، شما می‌تونید با انتخاب میز اداری فلزی یا پایه فلزی جلوه فوق‌العاده‌ای به دفتر کار ببخشید. میزهای پایه‌ فلزی NDK بر اساس استانداردهای ارگونومیک و با هدف تأمین سلامت و آسایش کارمندان طراحی و تولید شده‌اند و قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. این میزها به راحتی با سبک‌های مختلف دکوراسیون مثل سبک کلاسیک، مدرن و مینیمال هماهنگ می‌شن و در کنار رنگ‌های خنثی یا گرم، زیبایی محیط رو دوچندان می‌کنند. برای خرید میز اداری پایه فلزی مدرن و لاکچری با نازلترین قیمت با مشاوران ما در NDK تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم در زمینه انتخاب بهترین و مرغوب‌ترین محصولات رو از آنها دریافت کنید.

انواع میز اداری و کاتالوگ آنها

میز اداری در انواع مختلفی تولید می‌شه و طراحی و جنس متریال آنها با توجه به نوع کاربردشون متفاوته. از آنجایی که انتخاب از بین محصولات متنوع کاری دشوار و وقت‌گیره، گروه طراحی و معماری NDK کاتالوگی جامع و کامل از انواع میزهای اداری مدرن و کلاسیک تهیه کرده که شما می‌تونید بعد از تماس با ما، این کاتالوگ رو از وب‌سایت دریافت کرده و با توجه به نیاز خود و کارمندان از بین میزهای چوبی، فلزی و شیشه‌ای NDK بهترین گزینه رو خریداری فرمایید.

 همچنین شرکت معماری و بازسازی NDK امکان مشاوره رایگان در زمینه خرید میز و مبلمان اداری رو برای مشتریان فراهم کرده، برای دریافت مشاوره رایگان فقط کافیه از طریق شماره‌های ۰۲۱۴۷۵۳۱ و ۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ با ما تماس بگیرید تا متخصصان ما بعد از دریافت اطلاعات لازم، بهترین و مقرون به صرفه‌ترین وسایل اداری رو به شما معرفی کنن.

شرکت معماری NDK

شرکت معماری و بازسازی NDK یکی از معتبرترین و موفق‌ترین شرکت‌های ایرانی در زمینه طراحی، ساخت و تغییر دکوراسیون اداریه. تیم طراحی و اجرایی NDK تا کنون پروژه‌های موفق بسیاری رو انجام داده؛ شما می‌تونید برای مشاهده نمونه پروژه‌های طراحی، چیدمان میز و مبلمان اداری و تغییر دکوراسیون، به قسمت «پروژه‌ها» در وب‌سایت ما مراجعه کنید. علاوه‌بر دریافت مشاوره رایگان از دیگر مزایا همکاری با تیم NDK اینه که این شرکت امکان خرید انواع میز و مبلمان اداری، میز مدیریت، میز پایه فلزی و میز اداری کلاسیک رو برای مشتریان فراهم کرده و شما می‌تونید تمامی محصولات و وسایل مورد نیاز رو با نازلترین قیمت خریداری کنید.

هزینه میز اداری مدیریت

هزینه میز اداری همانند سایر مبلمان به ابعاد، جنس و سبک ساخت آن بستگی داره. برای اطلاع از قیمت میزهای اداری مدرن و لاکچری NDK می‌تونید از طریق جستجوی محصول مورد نظر در وب‌سایت ما لیست قیمت‌ها رو مشاهده کنید؛ همچنین با شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۷۵۳۱ و ۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ تماس بگیرید و در مورد قیمت دقیق انواع میز و مبلمان اداری با متخصصان ما در NDK مشورت کنید.

منبع: فردا

کلیدواژه: میز میز و مبلمان اداری مشاوره رایگان تماس بگیرید میز مدیریت اداری مدرن پایه فلزی انواع میز میز اداری خرید میز اداری رو ما در NDK

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، یکی از سوژه‌های جدید شبکه‌های اجتماعی در چند روز اخیر، تصویری از میز و صندلی‌های فرودگاه جیرفت است که از زمین تا آسمان با صندلی‌های فرودگاه‌ها توفیر دارد.

همشهری آنلاین نوشت: همانطور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، این فرودگاه به‌جای صندلی‌های فلزی معمول، به مبلمان استیل مجهز شده است! یکی از کاربران فضای مجازی این عکس را منتشر کرده و نوشته: «عاشق صندلی‌های فرودگاه جیرفت شدم، حس می‌کنی اومدی خواستگاری!» ما هم فکر می‌کنیم هرکدام از مسئولان فرودگاه هرچه در خانه داشته آورده و دور هم فرودگاه درست کرده اند! چون هر جور حساب کنی، این مبلمان به این فضا نمی‌آید.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899536

دیگر خبرها

  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • کاوشگر سایکی ناسا با لیزر داده فرستاد!
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری!/ عکس
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! | ببینید