Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@21:40:00 GMT

شکایت متهم از رفتار بد افسر پلیس آمریکایی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۶۱۰۸

شکایت متهم از رفتار بد افسر پلیس آمریکایی

‍‍‍‍‍‍

دوچرخه‌سوار آسیب دیده از پلیس تگزاس آمریکا به خاطر رفتار بد و خطرناکش شکایت کرد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از دیلی میل،‌ افسر پلیس آمریکایی برای متوقف کردن دوچرخه سوار خاطی فراری با خودرو در حال حرکت به دوچرخه سوار زد و او را به شدت زخمی کرد.
بنا بر اطلاعات پلیس فیلم گرفته شده توسط دوربین داشبورد خودروی پلیس نشان می‌دهد که افسر در حالی که می‌خواست دوچرخه سوار خاطی را تعقیب و متوقف کند ، با خودروی شاسی‌بلندش او را زیر می گیرد و دوچرخه سوار دچار شکستگی ستون فقرات، شکستگی پا و دنده‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شواهد پلیس نشان میدهد که "داستین بیتس" راکب موتورسیکلت از افسر "جاناتان گرانادو" از لیک ورث تگزاس شکایت می کند که ادعا می شود او را با وسیله نقلیه تیم خود در نوامبر 2020 زیر گرفته است.
فیلم دوربین گرانادو او را در حال تعقیب بیتس در یک بزرگراه تگزاس  ضبط کرد.
بنا بر گزارش های پلیس دوچرخه سوار خاطی به دلیل نقض قوانین از سوی پلیس دستور توقف گرفته و هنگامیکه می خواست  تا از دست ماموران پلیس فرار کند یک افسر با خودرواش  از پشت به او ضربه زده تا وی را متوقف کند اما اکنون انتشار فیلم رفتار خشونت بار پلیس آمریکا با یک متهم توجه رسانه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

انتهای پیام/

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

شکایت متهم از رفتار بد افسر پلیس آمریکایی

شکایت متهم از رفتار بد افسر پلیس آمریکایی

شکایت متهم از رفتار بد افسر پلیس آمریکایی

شکایت متهم از رفتار بد افسر پلیس آمریکایی

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دوچرخه سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و  دستگیری کلاهبردار حرفه ای با بیش از ۶۰ نفر شاکی که به یکی از شهر های کشور متواری شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

سرهنگ سامان غنی زاده با اشاره به اینکه متهم از شاکیان مبلغی بیش از ۲هزار میلیارد ریال با روش پرداخت سود کلان کلاهبرداری کرده بود، افزود: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • ببینید | رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک دانشجو
  • رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک دانشجو + فیلم
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید