Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@02:54:53 GMT

پای AFC به تست‌های کرونای تیم ملی عراق باز شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۶۱۱۲

کنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیون ایران درخواست کرد تا تست کرونای بعضی از اعضای تیم ملی عراق در آزمایشگاه دیگری گرفته شود.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از مثبت اعلام شدن تست چند بازیکن تیم ملی عراق در سفر به ایران، عراقی‌ها نسبت به این موضوع معترض شدند. دلیل این اعتراض این بود که عراقی‌ها عنوان می‌کردند قبل از سفر به ایران، تست این نفرات منفی بوده و اینکه در عرض یک روز این تست مثبت شده، مشکوک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله باعث نامه نگاری فدراسیون فوتبال عراق با کنفدراسیون فوتبال آسیا شد و در نهایت اتفاقات دیگری را در پی داشت.

طبق اعلام «علی نوری» خبرنگار عراقی، AFC به فدراسیون فوتبال ایران اطلاع می‌دهد که تمام اعضای تیم ملی عراق که تست کرونایشان مثبت بوده است، در آزمایشگاهی متفاوت از آزمایشگاه اولیه تست کرونا بدهند.

«فراس بحر العلوم» رئیس کاروان اعزامی عراق به ایران در این خصوص گفت: آزمایشاتی را در معروف‌ترین آزمایشگاه‌های تهران انجام دادیم که بر خلاف آنچه که به ما گفته شد، آزمایشات برای بازیکنان منفی بود.
بر اساس اعلام خبرنگار عراقی، پس از انجام مجدد آزمایشات، تست مناف یونس، یاسر قاسم و غیث مهنا منفی اعلام شد. با این حال تست احمد جاسم مربی دروازه بان‌ها و دو عضو دیگر تیم پشتیبانی و پزشکی عراق مثبت شده است.

قرار است امروز سه شنبه هم تست دیگری از عراقی‌ها گرفته شود چرا که این تست‌ها باید در آزمایشگاه‌های مورد تایید کنفدراسیون آسیا انجام شود. تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه این هفته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون کنفدراسیون فوتبال آسیا تست کرونا مقدماتی جام جهانی مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد

مهدی ضیغمی، رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و دومین اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا در جمع خبرنگاران گفت: ایران بازارهای صادراتی عراق را از دست نخواهد داد. امیدواریم توافق جامع تجاری میان ایران و عراق به زودی امضا شود تا ایران بتواند به رقم توافق شده ۲۰ میلیارد دلار در تجارت با این کشور برسد.

ضیغمی در مورد صادرات خودرو از ایران به روسیه اظهار کرد: با مجوزی که از سوی استاندارد روسیه ارسال شده صادرات به روسیه و منطقه اوراسیا اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تراز تجاری ایران با آفریقا باید علاوه بر مثبت بودن پایدار باشد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • روزی که رژیم بعث عراق به کاربرد سلاح‌های شیمیایی محکوم شد
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)