Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: تکریم ارباب‌رجوع یکی از خطوط قرمز ما در دستگاه‌های اجرایی این شهرستان است.

احمد ذوالقدر ظهر امروز (۶ بهمن‌ماه) در نشست خبری با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت اصحاب رسانه در این شهرستان، اظهار کرد: عملکرد مسئولان هرچقدر هم مطلوب باشد، بدون همکاری و همیاری خبرنگاران مغفول خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ابهر از ظرفیت‌های عظیمی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است و از سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف استقبال می‌شود، اضافه کرد: در همین راستا کمیته‌ای در شهرستان تشکیل شده است که صفر تا صد کارهای مربوط به سرمایه‌گذاری در ابهر را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند.

این مسئول با اشاره به انتقادهای موجود از استقرار صنایع آب‌بر در ابهر به ویژه صنایع فولادی، یادآور شد: سرمایه‌گذاری‌هایی که در آینده در ابهر صورت خواهد گرفت، از جنس خود منطقه و متناسب با ظرفیت‌های آن و در نهایت به نفع مردم خواهد بود.

وی در رابطه با حجم بالای مصرف آب در صنایع فولادی و وضعیت آب‌های زیرزمینی منطقه و دغدغه‌های موجود در این زمینه، بیان کرد: واحدهای فولادی باید از پساب خود برای تامین آب مورد نیاز استفاده کنند.

فرماندار ابهر در رابطه با انتقادهای موجود از نحوه تکریم ارباب‌رجوع در برخی از ادارات ابهر، گفت: اولین و آخرین اولویت کاری در دستگاه‌های اجرایی باید خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم باشد که این موضوع به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده و تکریم ارباب‌رجوع یکی از خطوط قرمز در ابهر است.

وی با اشاره به مطالبات موجود در زمینه تعویض برخی از مدیران نیز افزود: از آیتم‌های اصلی انتخاب مدیر در ابهر در کنار تعهد و تخصص داشتن عملکرد جهادی است که در همین راستا مدیرانی که کم کار بوده و مجموعه‌ شهرستان و مردم از عملکرد آن‌ها راضی نباشند، جابه‌جا می‌شوند.

این مسئول با اشاره به موضوع انتخاب شهردار ابهر، متذکر شد: طبق برآوردی که از شورای اسلامی شهر ابهر به عمل آمده، اتحاد در بین اعضای شورا حاصل شده و با انتخاب شهردار جدید امیدواریم که شهر از حالت بلاتکلیفی رها شود.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات شهری با ورود جدی شهردار حل می‌شود، تصریح کرد: هر چند در زمان سرپرستی نیز پیگیر انجام جدی کارها بودیم اما وجود شهردار قوی و توانمند می‌تواند گره بسیاری از مشکلات شهری را بگشاید.

ذوالقدر با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف فضاهای مازاد اداری در ابهر، عنوان کرد: در همین راستا تیمی در ابهر تشکیل و به دستگاه‌های اجرایی فرصت یک ماهه داده شده که از این فضاها یا به نحو مطلوب استفاده کرده و یا در اختیار فرمانداری قرار دهند.

این مسئول با یادآوری اینکه برخی از مشکلات در جامعه وجود دارد که نیاز به اعتبار خاصی نداشته و تنها با یک دستور و ورود جهادی مسئولان حل می‌شود، اظهار کرد: تکلیف کردیم تا ۲۲ بهمن‌ماه همه مواردی که با یک دستور حل می‌شود در شهرستان احصا شود تا کارهای به جا مانده که موجب آزار اذیت مردم می‌شود، حل شود.

فرماندار ابهر با اشاره به راه‌اندازی گلخانه ۶۰ هکتاری وحدت در شهر هیدج، ادامه داد: این گلخانه یکی از گلخانه‌های خوب در سطح استان و خاورمیانه است که با مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت فعال شدن روز بازارها برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه و دست‌فروشان، عنوان کرد: حمایت این روز بازارها می‌تواند نقش موثری در قطع کردن دست دلالان از بازار داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری دیدارهای مردمی در ابهر، خاطرنشان کرد: در همین راستا و همزمان با ایام‌الله دهه فجر برنامه «۱۰ شب در ۱۰ مسجد» شهرستان برای بررسی و حل مشکلات برگزار خواهد شد که عموماً این برنامه در مناطق حاشیه شهر و با حضور مسئولان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی شهرستانها تكريم ارباب رجوع فرمانداري دستگاه های اجرایی تکریم ارباب رجوع همین راستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان

ایسنا/کرمان امروز ۱۱ اردیبهشت ماه فرماندار رفسنجان با همراهی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر به سطح شهر مراجعه و با اهدای گل به کارگران ، روز کارگر را به آنها تبریک گفتند.

حسین رضایی در حاشیه این اقدام، با تبریک روز کارگر با بیان اینکه این سخت‌کوشان به عنوان پیشانی تولید نقش مهمی در چرخه اقتصاد و تولید کشور دارند، گفت: در دین مبین اسلام نیز به اهمیت کار و کارگر پرداخته شده است.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: ما در سطح شهرستان بالغ بر ۶۰ هزار نیروی کارگری بیمه شده تأمین اجتماعی داریم که ۲۰ درصد یعنی عمده آن‌ها در معدن مس سرچشمه فعالیت دارند.

وی افزود: تولیدات کارگران در رفسنجان در همه حوزه‌ها اعم از کاشی و سرامیک، قطعه ماشین(رینگ آلومینیوم)، مس، پوشاک، دستکش و ملزومات بیمارستانی است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر گفت: محور تحقق شعار سال کارگران سخت ‌کوش واحدهای صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات این قشر را جزء برنامه‌ محوری خود می‌دانیم.

محمود شریفی با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

وی حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و اضافه کرد: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است