Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، کنسرت سالار عقیلی، عصر روز سه‌شنبه ۵ بهمن با حضور محمود شالویی دستیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارتی، غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صدا و سیما و مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی در تالار وحدت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کنسرت که به همت بنیاد رودکی و امور زنان و خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گروه موسیقی راز و نیاز متشکل از امیر حوتیان پور (پیانو)، سانوا عندلیبی و امیر حسین طائی (ویولن)، داوود منادی (ویولن سل)، سحاب تربتی (تمبک) و روزبه زرعی (کاخن و سازهای کوبه‌ای)، سالار عقیلی را همراهی کردند.

این کنسرت با اجرای قطعه «تبریز در مه»، از ماندگارترین تیتراژهای مجموعه‌های تلویزیونی، به آهنگسازی بابک زرین بر روی شعری از زنده‌یاد افشین یداللهی آغاز شد.
پس از آن قطعه «حانیه» با دونوازی ویولن سانوا عندلیبی و امیر حسین طائی اجرا شد، «برادر جان» و «چه بگویم» به آهنگسازی فرید سعادتمند قطعات پایانی بخش نخست این کنسرت بودند.

سالار عقیلی بخش دوم کنسرت را با اجرای قطعه «ایران» به آهنگسازی بابک زرین و با شعر افشین یداللهی آغاز کرد. کنسرت با اجرای نوازندگان سازهای کوبه‌ای گروه «راز و نیاز» و اجرای قطعه «سرو زیر آب» ساخته فرید سعادت با شعر عباس محمدی ادامه پیدا کرد.

سپس سالار عقیلی با تبریک روز مادر گفت: « این روز را به خانم‌ها و مادران ایرانی و مادرانی که دلسوز هستند و قلبشان برای آینده فرزندانشان می‌تپد، تبریک عرض می‌کنم و به همین مناسبت قطعه «مادر» را برای اولین بار روی صحنه به احترام مادران اجرا می‌کنم.»
سالار عقیلی پس از اجرای این قطعه افزود: «هر زمان که برای انسان مشکلی پیش بیاید و اضطراب داشته باشد، هیچ آغوشی گرم‌تر از آغوش مادر برای او نیست. امیدوارم که همه مادران سرزمینم سالم و تندرست باشند.»

پس از آن قطعه ماندگار «خوشه چین» به آهنگسازی زنده یاد روح الله خالقی با شعری از زنده یاد کریم فکور اجرا شد.
اجرای قطعه «وطن» یا «ایران جوان» پایان بخش این اجرا بود.
کنسرت سالار عقیلی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر ۵ بهمن در تالار وحدت برگزار شد.


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سالار عقیلی مقام تالار کنسرت سالار عقیلی کنسرت محمود شالویی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی علیرضا قزوه بنیاد رودکی سالار عقیلی اجرای قطعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون