Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@17:16:20 GMT

پور‌علی‌گنجی: تیم ملی با کیفیتی در اختیار داریم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۶۳۳۰

پور‌علی‌گنجی: تیم ملی با کیفیتی در اختیار داریم

مرتضی پورعلی‌گنجی که در حال آماده‌سازی خود برای بازگشت به میادین است، مدیریت خوب در تیم ملی را عامل کسب نتایج مطلوب می داند.

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی که 5 ماه پیش و در جریان دیدار تیم باشگاهی خود یعنی شنژن برابر چینگ‌دائو دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، این روزها مشغول انجام تمرینات برای بازگشت به میادین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مرکز پزشکی اسپایر قطر مورد عمل جراحی قرار گرفت و این روزها برای بازگشت به میادین، تمرینات خود را سپری می کند.

 

پورعلی‌گنجی در گفتگو با دوربین فدراسیون فوتبال درخصوص آخرین وضعیت خود گفت: در حال انجام تمرینات هستم. خدا را شکر وضعیتم خوب است و با جدیت تمریناتم را پشت سر می گذارم. فکر می کنم یک ماه و نیم تا 2 ماه دیگر بتوانم با تیم تمرین کنم و به میادین برگردم. پزشکان می گویند که قبل از 7 ماه نمی شود بازی کرد و خطرناک است. فعلا در حال انجام تمرین هستم.

 

وی درباره اینکه پس از او چند بازیکن دیگر مانند عارف غلامی نیز دچار پارگی رباط صلیبی شدند، پاسخ داد: به نظر من مصدومیت، بخشی از فوتبال است و این نوع آسیب دیدگی نیز طولانی مدت است. اگر بازیکن جراحی خوبی داشته باشد و تمرینات خوبی را پشت سر بگذارد، می تواند به فوتبال بازگردد و در میادین خیلی خوب ظاهر شود. ان شالله که بتوانیم تمرینات را پشت سر بگذاریم و بتوانیم به تیم ملی کمک کنیم و برای باشگاه هایمان نیز به میدان برویم و برای خانواده هایمان نیز افتخار کسب کنیم.

 

 

پورعلی‌گنجی درخصوص صعود ایران به جام جهانی در صورت پیروزی برابر عراق گفت: همه بچه ها، بازیکنان خوبی هستند. به نظر من تیم ملی در حال حاضر تیم با کیفیتی است. کادرفنی خوبی در اختیار دارد و مدیریت خیلی خوبی حاکم است. با کیفیت و استعدادی که اکنون در تیم ملی داریم و همچنین مدیریتی که بالای سر تیم است، ما خیلی راحت و شاید خیلی متمرکزانه و پرتلاش توانستیم بازی ها را ببریم و نتایج خوبی کسب کنیم و ان شالله بتوانیم عراق را شکست دهیم. در بازی فردا، برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و ان شالله بتوانیم جشن صعود بگیریم و دل همه مردم ایران شاد شود.

 

مدافع تیم شنژن چین درباره ابتلای چند بازیکن تیم ملی به کرونا گفت: به هر حال این ویروس منحوس از جمع ما نمی رود ولی امیدوارم این بیماری هر چه زودتر ریشه کن شده و بازیکنان نیز به تمرینات بازگردند. برای تمام بازیکنان آرزوی سلامتی دارم. این شرایط بر جامعه حاکم است و ما باید حواسمان به خودمان و اطرافیانمان باشد. من فکر می کنم با وجود ابتلای بازیکنان باکیفیتمان به کرونا، با بازیکنانی که داریم می توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

 

پورعلی‌گنجی درباره روز مادر نیز گفت: به هر حال همه مادران برای فرزندانشان باارزش هستند و حسن خدای روی زمین را دارند. برای من نیز مادرم عشق من است و تمام زندگی من به حساب می آید. خانواده‌ام تمام وجود من هستند و امیدوارم با تلاش و کوشش به میادین برگردم و دل مادرم و خانواده‌ام را شاد کنم و برای تمامی مادران عزیز آرزوی سلامتی و تندرستی دارم و ان شالله روح تمام مادرانی که در میان ما نیستند نیز شاد باشد.

تیم ملی ایران مرتضی پورعلی گنجی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران مرتضی پورعلی گنجی پورعلی گنجی ان شالله تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بنزین از پتروشیمی‌ها کلید خورد

به گزارش صدای ایران از ایلنا، جواد اوجی در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استفاده از ظرفیت هلدینگ‌ها و پتروشیمی‌ها در سرمایه گذاری میادین گازی رقم خواهد خورد که بر این مبنا برای نزدیک ۲۰ مخزن با ۱۴ شرکت تفاهمنامه امضا شد. این شرکت‌های بزرگ پتروشیمی با کمک شرکت‌های اکتشاف تولید بالغ بر ۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری روی میادین گازی خواهند داشت و ۱۳۰ میلیون متر مکعب گاز در ۲ تا ۳ سال آتی به بهره برداری می‌رسد که هم خوراک پتروشیمی‌ها خواهد بود و هم به توسعه میادین گازی کشور کمک می‌کند.

وی افزود: تاکنون سابقه نداشت که واحد‌های پتروشیمی به توسعه میادین ورود کنند، مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت هلدینگ‌ها در توسعه میادین تاکید داشته‌اند و امروز این اتفاق رقم خورد.

وزیر نفت گفت: سال گذشته قرارداد‌های خوبی با شرکت‌های پتروشیمی در زمینه جمع آوری گاز‌های مشعل امضا کردیم که بخشی هم به بهره برداری رسیده است.

وی درباره تولید بنزین در مجتمع‌های پتروشیمی گفت: در زمینه تولید بنزین در مجتمع‌هایی که تولید متانول دارند تفاهمنامه‌هایی امضا شده است.

اوجی گفت: بخشی از تولید متانول کشور به سمت تولید بنزین سوق داده خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز در بستری از کشور‌ها از خوراک متانول به تولید بنزین دست یافتند که ما نیز دانش فنی و طرفیت و توانمندی این حوزه را داریم بنابرین در برخی پتروشیمی‌ها که سهامدارن آنها تمایل داشته باشند با همکاری شرکت صنایع ملی پتروشیمی این اتفاق رقم می‌خورد.

وی تاکید کرد: این ریل گذاری باتوجه به این قیمت چند سال گذشته در محصولات متانولی و همچنین تامین ناترازی بنزین انجام شده است امروز در کشور چین هم این پروژه‌ها در حال انجام است ما نیز از خوراک متانول اقدام به تولید بنزین خواهیم کرد.

خبر در حال تکمیل می‌باشد...

دیگر خبرها

  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • تولید بنزین از پتروشیمی‌ها کلید خورد
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون
  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت