Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دیداررئیس و کارکنان اداره مخابرات با رستمعلی سرپرست فرمانداری شهرستان جویبار.        
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان جویبار، مرادی رئیس و کارکنان اداره مخابرات جویبار با کمال رستمعلی سرپرست فرمانداری شهرستان جویبار در محل ساختمان فرمانداری دیدار و گفتگو کرد             .
در این دیدار مرادی رئیس مخابرات با تبریک این انتصاب شایسته، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه مخابراتی ، ارتباطات و اینترنت را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

          
رستمعلی سرپرست فرمانداری جویبار نیز ضمن تقدیر از اقدامات انجام داده شده توسط مخابرات شهرستان و در راستای ارتقاء کیفیت ارتباطات و اینترنت که باعث گسترش کسب و کار مجازی می گردد، اعلام حمایت نمود.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دیداررئیس و کارکنان اداره مخابرات با رستمعلی سرپرست فرمانداری جویبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب از دستگیری باند سارقین تاسیسات اداره مخابرات این شهرستان با کمک نیروهای فراجا خبر داد.

به گزارش مهر، حامد محمدی، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از شبکه مخابرات و از دسترس خارج شدن خدمات نسبت به ۹۰۰ مشترک و خسارتی قریب به ۴۰۰ میلیون تومان، موضوع شناسایی و دستگیری مجرمین در دستور کار ضابطین قضائی قرار گرفت.

وی افزود: با دستورات قضائی عوامل انتظامی شهرستان رودبار جنوب اقدام به گشت زنی هدفمند و بررسی دوربین‌های مداربسته منتهی به صحنه جرم کردند و در نهایت دو فرد در این رابطه دستگیر شدند و به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

محمدی، افزود: پس از بازجویی‌ها ردپای یک مال خر در این باره مشخص شد که پس از بازرسی‌های متعدد یک انبار با مقادیر قابل توجهی از کابل‌های مسروقه کشف و ضبط گردید و در نهایت مجرمین با قرارهای صادره قضائی روانه زندان شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی