Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهروز اکرمی» روز چهارشنبه در ارتباط تلفنی با شهروندان استان مرکزی در سامد، افزود: اشتغال، مسکن و تسهیلات مهمترین خواسته مردم استان در تماس‌های تلفنی از طریق سامانه سامد است.

وی ادامه داد: مشکلات و مسائل مردم بعد از تماس با سامانه سامد ثبت و در اختیار مدیران دستگاه‌های مسئول قرار می‌گیرد و بعد از یک ماه نتیجه این اقدام مطالبه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: در صورتی که نسبت به درخواست مردم اقدامی صورت نگرفته باشد، علت آن مشخص و به تماس‌گیرنده گزارش داده می‌شود.

اکرمی بیان کرد: درخواست‌هایی که به لحاظ قانونی و اعتباری امکانپذیر باشد بدون شک محقق و درخواست‌هایی که محدودیت‌های قانونی و اعتباری به همراه داشته باشند به سازمان‌های مربوطه منعکس می‌شوند.

وی اضافه کرد: حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در سامد و آشنایی و تلاش برای حل مشکلات مردم تاکید جدی نماینده عالی دولت در استان مرکزی است و مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

در ارتباط تلفنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با مردم، به مشکلات حدود ۳۰ نفر از شهروندان این استان که بیشتر در حوزه اشتغال بود، رسیدگی شد.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان، ۳۳ شهر، ۲۳ بخش و یک میلیون ۶۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی توسعه اقتصادی دولت سیزدهم پروندهٔ خبری سامد، پل ارتباط مردم و دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی توسعه اقتصادی اراک استان مرکزی توسعه اقتصادی دولت سیزدهم استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: هموطنان برای دیدار با دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با شماره تلفن 81455836 تماس حاصل کنند.

علیرضا رحیم نیا با بیان این مطلب افزود: با توجه به برنامه ریزی دیدار مردمی وزیر بهداشت در اردیبهشت ماه سال‌جاری برای عموم مردم، تمامی شهروندان عزیز ایران اسلامی می توانند در خصوص مشکلات مبتلا به عمومی شهر و منطقه و مسائلی که نیاز به دستور وزیربهداشت دارد، در روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه از ساعت 8 صبح لغایت 14:30 بعد از ظهر، با شماره تماس 81455836 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست کیهان برای حمایت از «طرح نور»: با ۱۱۰ تماس بگیرید!
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • کیهان: مردم با ۱۱۰ و ۱۹۷ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند
  • کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با ۱۳۷ در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟
  • درخواست کیهان از مردم برای تماس با ۱۱۰ و ۱۹۷ برای حمایت از طرح نور
  • لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت