Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: تا ظهر فردا راه تمام روستاهای استان بازگشایی می‌شود تا بتوانیم آخر هفته بارش مجدد برف را که آغاز می‌شود مسدودی راه روستایی نداشته باشیم که در این زمینه تلاش مسئولان شایسته تقدیر است. - اخبار استانها -

مهدی خدمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: شرایط جوی بازگشایی راه‌های ارتباطی با جدیت ادامه دارد که از زمان آغاز کولاک تاکنون جز 8 روستا بقیه راه‌های روستایی بازگشایی شده که تلاش راهداران راه 85 روستای استان بازگشایی شده و تردد در آن‌ها جریان دارد  که در این زمینه وضعیت جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی استان به صورت مداوم بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان باز است که سعی و تلاش بر این است تا در سریع‌ترین زمان راه تردد خودروها باز شود تا بتوانیم در راستای تعریض و دوطرفه‌سازی جاده‌ها برای فراهم کردن راه عبور و مرور در دستور کار قرار گرفته است که در این زمینه کار برفروبی مسیر کامل روستاها با جدیت انجام می‌یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل ادامه داد: تا ظهر فردا راه تمام روستاهای استان بازگشایی می‌شود تا بتوانیم آخر هفته بارش مجدد برف را که آغاز می‌شود مسدودی راه روستایی نداشته باشیم که در این زمینه تلاش مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در تهیه و توزیع بسته‌های غذایی و آذوقه روستاییان شایسته تقدیر است.

خدمتی تصریح کرد: 240 بسته غذایی و 2 هزار بسته نان در مناطق روستایی استان توزیع شده و در حال حاضر عملیات توزیع آذوقه روستاها به ویژه آرد و سوخت با جدیت ادامه دارد که در این زمینه بازگشایی تمامی راه‌های روستای مسدود شده رقم خورده و به دلیل کوهستانی بودن منطقه تلاش بر بازگشایی 8 روستای استان ادامه دارد.

وزیر کشور در گفت‌وگو با تسنیم: آمادگی مقابله با هرگونه بحران احتمالی برف و سیلاب را داریم/ استانداران و ستادهای بحران پای کارندبارش برف و کولاک 70 میلیارد تومان به شبکه برق استان کرمانشاه خسارت وارد کردکولاک برف و باران در راه استان چهارمحال و بختیاری است

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای مدیریت بحران استان برای بارش جدید اقدام شده که درصدد هستیم تا بتوانیم دغدغه امدادرسانی و بازگشایی مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی را با جدیت ادامه دهیم که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و درصدد هستیم به اهداف خود دست یابیم.

انتهای پیام/144/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تا بتوانیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • تلاش راهداران برای بازگشایی راه روستایی جهربه پشوئیه شهداد
  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار