Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:12:50 GMT

اوجاقی: با ورزش حال مردم تهران را خوب می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۷۴۸۲

اوجاقی: با ورزش حال مردم تهران را خوب می‌کنیم

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: وظیفه ما تزریق نشاط به مردم تهران است و با ورزش حال مردم پایتخت را خوب می‌کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، حسین اوجاقی سرپرست این سازمان با حضور در همایش یاس آفرینش، ضمن بزرگداشت شأن و مقام زن و تکریم مادران این سرزمین، اظهار داشت: تجربه نشان داده است که هر کاری به بانوان واگذار شود، به بهترین شکل انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوجاقی تأکید کرد: دو سالی که گرفتار پاندومی کرونا بودیم، ورزش نیز همچون بسیاری پدیده‌های اجتماعی در حوزه شهری، دچار عقب ماندگی شد و حالا ما مصمم هستیم با کمک همه همکاران‌مان به‌عنوان متولیان ورزش شهروندی پایتخت، ورزش را دوباره به خانه‌ها ببریم و حال دل شهروندان و همشهریان‌مان را خوب کنیم.

وی در ادامه حضور دو بانوی توانمند، «شمس احسان» و «معدنی‌پور» به‌عنوان رئیس کمیته ورزش و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در عرصه مدیریت شهری را به فال نیک گرفت و گفت: یکی از ابزارهای دستیابی به توسعه پایدار شهری، فراگیر کردن ورزش همگانی و بهره مندی از اثرات نیکوی آن است.

همایش یاس آفرینش امروز ششم بهمن ماه جاری با حضور بانوان سازمان ورزش در مجموعه قمر بنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

اوجاقی: لیگ‌های ورزشی در محلات تهران را راه‌اندازی می‌کنیم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران ورزش شهرداری تهران ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند

 علیرضا فخاری در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور مدیران ادارات تشکیل شد، با تاکید بر برنامه محوری مسؤولان اظهار کرد: باید همه اقدامات منطبق بر برنامه باشد و در ارائه از زیاده گویی‌ها خودداری و بدون محاسبه منابع و محدودیت‌ها برآورد انجام ندهیم.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت انعطاف پذیری در برنامه‌ها گفت: با رعایت اصول و چارچوب‌ها و با توجه به اسناد بالادستی می‌توانیم به یک برنامه منعطف دست یابیم.

فخاری با تاکید بر ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد برنامه‌ها عنوان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید طبق واقعیت‌ها باشند و برای مشارکت در برنامه ریزی استان نیازمند ادبیات مشترک میان همه مسؤولان هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی و آینده پژوهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: برای برنامه ریزی باید انتقاد‌ها را شنید و یک برنامه عملیاتی، اجرایی و واقع گرایانه تنظیم کرد و نتیجه کار را در قالب عملکرد دستگاه‌ها به قضاوت مردم بگذاریم، چرا که در این صورت سطح پاسخگویی به مردم با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه برنامه مورد ارائه توسط مدیران باید در بستر اتفاقات تنظیم و تهیه شود گفت: در این صورت است که نیاز‌ها و ضروریات شناخته می‌شود و می‌توان برای آن برنامه ریزی صحیح انجام داد، زمانی که مدیری در تعامل با مردم باشد نیازمندی‌ها و ضرورت‌ها را شناسایی و برای آها برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به همسو شدن افکار در مدیران بر ضرورت نظام برنامه ریزی تاکید و اظهار کرد: برای اداره کردن استان باید نسبت به میزان ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها شناخت دقیق داشته باشیم.

فخاری در خصوص انتظارات از سازمان برنامه و بودجه در حوزه برنامه ریزی عنوان کرد: ضروری است که سازمان برنامه و بودجه از رخوت حضور در صحنه و توزیع کنندگی پول خارج و ناظر بر اقدامات اجرایی دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه شود و برای ارزیابی پروژه‌ها به میدان بیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • نمایشگاه کتاب تهران پس از ۳۵ دوره به قوام رسیده است
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه