Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اطلاعات وزارت بهداشت روسیه، تعداد موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹، از جمله سویه جدید اومیکرون، در شهر مسکو ۵ برابر افزایش یافته که این میزان در میان کودکان حتی به ۱۴ برابر رسیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وضعیت شیوع ویروس کرونا در روسیه به شدت متشنج است و در اکثر مناطق این کشور روند رو به افزایش موارد ابتلا به این عفونت مشاهده می‌شود که عمدتاً ناشی از انتشار سویه جدید ویروس کرونا، یعنی اومیکرون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مقامات مسئول، تعداد بستری شدن مبتلایان به کووید در بیمارستان‌ها در 48 منطقه فدرال روسیه افزایش یافته و میزان ابتلای جدید شهروندان روس در یک هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن دو برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری «تاس»، وزارت بهداشت پایتخت روسیه نیز امروز (چهارشنبه) از افزایش بی‌سابقه ابتلا به ویروس کرونا در میان کودکان در شهر مسکو خبر داده و یادآور شد که طی دو هفته تعداد موارد ابتلا به 14 برابر افزایش یافته است.

طبق این اطلاعات، به طور کلی، در پایتخت افزایش قابل توجه موارد جدید کووید-19، از جمله سویه اومیکرون مشاهده شده است. طی دو هفته گذشته، تعداد موارد ابتلای شهروندان پنج برابر افزایش داشته است که این روند موجب نگرانی مسئولان شده است. بیشترین میزان ابتلای جدید در بین نوجوانان 15 الی17 سال و بزرگسالان 30 تا 49 سال مشاهده می‌شود.

در همین رابطه، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه نیز امروز (چهارشنبه) گزارش داد، طی شبانه روز گذشته 12 هزار و 226 مورد ابتلای جدید به کووید-19 در این کشور شناسایی شد. بدین ترتیب مجموع تعداد بتلایان به این عفونت در کل دوره اپیدمی کرونا در روسیه به 11 میلیون و 315 هزار و 801 نفر افزایش یافته است.

این ستاد همچنین اعلام کرد که تعداد مرگ و میرهای ناشی از بیماری کووید-19 در این روسیه طی شبانه روز گذشته 657 نفر ثبت شده تا تعداد کل قربانیان ویروس کرونا در این کشور به 328 هزار و 105 نفر افزایش یابد. البته طی این مدت 28 هزار و 197 بیمار هم بعد از بهبودی از بیمارستان‌ها مرخص شدند و بدین ترتیب تعداد کل افراد درمان شده به حدود 10 میلیون و 100 هزار نفر رسیده است.  تعداد بیماران فعال کرونایی در حال حاضر در روسیه به حدود 888 نفر افزایش یافته است.

موارد مرگ روزانه ناشی از کرونا در روسیه به زیر 1000 نفر رسیداکتبر؛ مرگبارترین ماه از لحاظ شمار قربانیان کرونا در روسیهتعداد کل مبتلایان به کرونا در روسیه به 10 میلیون نفر رسید

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه اخبار روسیه کرونا در روسیه ویروس کرونا افزایش یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم

داشتن زایمان لاکچری در تاریخی رند و خاص از سال ۸۸ در کشور رواج یافت و برخی از والدین بدون آگاهی از عوارض خطرناک اصرار به انجام این کار دارند. 

تولد نوزادان نارس، ابتلا نوزادان مشکلات ریوی و عفونت‌های تنفسی و افزایش آمار ابتلا به اوتیسم از جمله عوارض خطرناکی است که زایمان‌های لاکچری برای نوزادان به همراه خواهد داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • هشدارها نسبت به فاجعه پزشکی بی‌سابقه در غزه
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت کم سابقه
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است