Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری تظاهرات خودجوش مردمی علیه کشتار وحشیانۀ مسلمانان مظلوم یمن پس از اقامۀ نماز جمعه این هفته در سراسر استان خبر داد.

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا افزود: مردم مومن و بصیر و استکبارستیز استان سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور بعد از اقامۀ نماز عبادی- سیاسی روز جمعه هشتم بهمن ماه ۱۴۰۰ با انجام تظاهرات ضمن اعلام همدردی با مردم مظلوم و دلاور یمن، خشم و نفرت و انزجار همیشگی خود را علیه جریان استکبار و رژیم کودک کش صهیونیستی به نمایش خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان به ضرورت حمایت امروزی مردم غیور و ظلم ستیز ایران اسلامی از مظلومان و مستضعفان اشاره کرد و تأکید کرد: این تظاهرات خودجوش و گسترده مردمی با رعایت کامل موازین بهداشتی و استفاده از ماسک انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دهمرده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، گفت: این جشنواره با هدف معرفی آئین‌های سنتی، بازی‌های بومی و محلی و معرفی غذا‌های محلی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • ۴۰ درصد گندمزارهای سیستان و بلوچستان درو شد
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • تظاهرات گسترده علیه نتیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست