Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:46:38 GMT

پیش بینی فعالیت سامانه بارشی سرد در لرستان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۷۹۷۱

پیش بینی فعالیت سامانه بارشی سرد در لرستان

به گزارش ایرنا بهروز مرادپور روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: منطقه اثر این سامانه بارشی در شهرهای سردسیر به صورت رگبار برف پیش بینی شده است به نحوی که در جنوب شرق به ویژه مناطق هیراب، فرسش، گردنه نمک، چمن سلطان، گله بادوش و سایر نواحی کوهستانی استان بارش برف را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه زمان پایان فعالیت این سامانه بارشی صبح جمعه پیش بینی شده است ادامه داد: اثر مخاطره این سامانه بارشی نیز اختلال در تردد جاده‌ای، لغزندگی سطح جاده‌ها، کولاک برف در جاده‌های مواصلاتی، مه آلودگی و کاهش میدان دید بویژه در گذرگاه‌های کوهستانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توصیه کرد: باید از سفرهای غیر ضروری اجتناب شود  و احتیاط در تردد جاده‌ای و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ خصوصا در محورهای کوهستانی، عدم صعود به ارتفاعات، توقف فعالیت‌های کوهنوردی، آماده باش راهداری برای برف روبی و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم ضرورت دارد.

برچسب‌ها بارش برف بارش باران لرستان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش برف بارش باران لرستان بارش برف بارش باران لرستان سازمان هواشناسی سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز جمعه ۷ اردیبهشت در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، کرمان، برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، شنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان، یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی، سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش رخ خواهد داد. در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرد: تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گاهی افزایش باد پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۲۵ و کمینه دما ۱۵ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان