Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندارتهران با اشاره به مصوبه شورای شهر تهران و ترافیک مبنی بر انتقال نمایشگاه‌های پر مخاطب از نمایشگاه بین المللی به شهر آفتاب گفت: این تصمیم درست و کارشناسی دقیقی است. خبرگزاری میزان- بنا به اعلام روابط عمومی استانداری تهران، محسن منصوری با اشاره به مصوبه شورای شهر تهران و ترافیک مبنی بر انتقال نمایشگاه‌های پر مخاطب از نمایشگاه بین المللی به شهر آفتاب گفت: این تصمیم درست و کارشناسی دقیقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعضای شورای شهر تهران در تاریخ ۳۰ آذر ماه امسال با اکثریت آرا کلیات طرح «الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین المللی تهران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب را تصویب کردند و بر اساس آن قرار شد که از این به بعد نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار نشود.
اگر چه پس از ارسال مصوبه الزام شهرداری تهران انتقال نمایشگاه بین المللی تهران به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب به فرمانداری تهران، این مصوبه مورد ایراد هیئت تطبیق فرمانداری تهران قرار گرفت اما مجدداً اعضای شورای شهر تهران با رفع ایراد مطرح شده بر اجرای مصوبه خود تأکید کردند.

 

بیشتر بخوانید:  استاندار تهران: نظارت‌ها در مبادی ورودی کشور به ویژه فرودگاه‌ها تشدید می‌شود   انتهای پیام/  برچسب ها: استاندار تهران نمایشگاه بین المللی تهران شهر آفتاب اعضای شورای شهر شهرداری فرمانداری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استاندار تهران نمایشگاه بین المللی تهران شهر آفتاب اعضای شورای شهر شهرداری فرمانداری نمایشگاه بین المللی تهران انتقال نمایشگاه شورای شهر تهران شهر آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر دوشنبه ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران که برای روز سوم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، با همراهی علیرضا فخاری، استاندار تهران و تیم اقتصادی از این رویداد اقتصادی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش وحیدی با حضور در غرفه استان تهران مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه توانمندی های این استان را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است که در این بازدید که با حضور محمد علیمهری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، برگزار شد نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و چالش های پایتخت در حوزه اقتصادی را برای وزیر کشور بازگو کرد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی در کشور ایران است که با پشتوانه سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران ششمین دوره آن از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز و ای رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092286

دیگر خبرها

  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود