Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملکرد رئیس جمهور آمریکا در یک سال گذشته زیر ذره بین برنامه «سگ‌ها و گربه‌ها» شبکه پرس تی وی و مجری طنزپردازش قرار گرفته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  برنامه «سگ‌ها و گربه‌ها»(Cats and Dogs) با توجه به گذشته یک سال از ریاست جمهوری جو بایدن نگاهی داشته است به عملکرد رئیس جمهور آمریکا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتقاد لمبیت اوپیک مجری برنامه، عملکرد بایدن در دو موضوع شاخص‌ بوده است؛ اول فراگیرتر کردن بیماری کووید ۱۹ و دوم بالا بردن بی‌سابقه نرخ تورم.

مجری «سگ‌ها و گربه‌ها» بر این نکته تاکید دارد که بایدن با توجه به شعار تبلیغاتی‌اش «بهتر بسازید» در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، توانسته است نرخ تورم در این کشور را به ۷ درصد برساند که یک رکورد در چهار دهه گذشته محسوب می شود.

اوپیک همچنین معتقد است رئیس‌جمهور آمریکا توانسته در کنترل ویروس کرونا هم رکورد بی‌سابقه‌ای از خود برجای بگذارد و شروع این ویروس را به بالاترین حد خود در سراسر جهان برساند.

 مجری «سگ‌ها و گربه‌ها» در یک مکالمه زنده غیرواقعی تلفنی با جو بایدن به زبان طنز و در گفت‌وگو با رئیس جمهور آمریکا نقاط درخشان کارنامه او را بررسی می‌کند.

برنامه «سگ ها و گربه ها» به تهیه کنندگی مهدی عرب پنج‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس‌ تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۷:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز جمعه، ۰۰:۰۰ و ۱۲:۰۰ شنبه و ۱۹:۰۰ روز یکشنبه آینده است.علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/150103این برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی‌وی مشاهده کنند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر ریاست جمهوری رئیس جمهور انتخابات ریاست جمهوری تورم ویروس جهان رئیس جمهور آمریکا گربه پرس تی وی جهان رئیس جمهور آمریکا گربه ویروس رئیس جمهور آمریکا سگ ها و گربه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در اقدامی عوام فریبانه با به تصویر کشیدن یکی از آزادشدگان از سوی گروه های مقاومت فلسطینی ادعا کرد: تا زمانی که همه گروگان ها (اسیران) مانند «ابیگل» (Abigail) که توسط (مقاومت اسلامی فلسطین) حماس از خانواده های خود جدا و نگهداری شده اند، به آغوش خانواده های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت!

رئیس جمهور آمریکا با نادیده گرفتن شرایط طاقت فرسای هزاران اسیر مظلوم فلسطینی در بند اشغالگران قدس در این خصوص مدعی شد: به آنها قول می دهم. به خانواده های آنها قول می دهم.

این در حالیست که «جو بایدن» تصویری از دیدار خود با «ابیگل» که توسط گروه های مقاومت فلسطینی آزاد شده است را در این پیام عوام فریبانه به اشتراک گذاشته است!

کد خبر 6090369

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد