Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، فرشته پازوکی مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران در جشن میلاد کوثر ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه‌زهرا (س) اظهار کرد: برای ما بانوان جای بسی افتخار است که روز ۲۰ جمادی‌الثانی که مصادف است با میلاد حضرت زهرا (س) را روز زن و مادر انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این موضوع مسؤولیت ما زنان و بانوان و مادران را چند برابر کرده است چرا که حضرت فاطمه(س) نشان داد با آن سن کم و خانه کوچک فرزندانی را تربیت که نقش عظیمی را در جهان و دنیا داشته و همه جهان از برکات این فرزندان بهره‌مند هستند.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران گفت: امروز زنان، دختران و مادران ما با تاسی از حضرت زهرا سلام‌الله علیها و الگو گرفتن از ایشان مقام و جایگاه خود را در جهان به نمایش گذاشتند.

پازوکی خاطرنشان کرد: یکی از هجمه‌های دشمن در حوزه زنان و خانواده این است که مسیر انحرافی الگودهی را برای زنان و دختران ما داشته باشند و با ترویج زندگی غربی بی‌حجابی و تجمل‌گرایی را به خصوص تبرج‌گری را به سمت غرب بکشانند.

وی ادامه داد: ما در بسیج جامعه زنان با برنامه‌ریزی مشخص هدف ما تبیین و ترویج و نهادینه سازی سبک زندگی فاطمی را برای زنان و دختران سرزمین خود با برگزاری نشست‌ها با حضور همه بانوان و دختران نخبه ما در عرصه‌های مختلف در قالب هئیت اندیشه‌ورز برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: با برگزاری این هیأت درصدد بررسی آسیب‌های اجتماعی حوزه زنان در شهرستان‌های استان خود هستیم و برابر آن آسیب‌ها چشم‌اندازی با عنوان تربیت بانوی تراز انقلاب و ترویج سبک زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها ترسیم شد.

پازوکی افزود: این چشم‌انداز با هدف تحکیم بنیاد خانواده که امروز یکی از مهمترین اهداف دشمن فروپاشی خانواده و بی‌اثر کردن نقش تربیتی مادران و زنان است بنابراین یکی از برنامه‌های مهم ما در این ایام برگزاری جشن میلاد کوثر است.

وی اظهار کرد: در این راستا تفاهم‌نامه‌ای را با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و استانداری و بسیج و تشکل‌های مردمی بسته شد که قرار شد تا آسیب‌ها در حوزه زن و خانواده با موضوعات مختلف در ۵ محور در قالب عفاف و حجاب، افزایش جمعیت، تسهیل در ازدواج جوانان، اقتصاد مقاومتی و تربیت کودک مهدوی با هم‌افزایی تمام نهادها در سراسر مازندران برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران افزود: جشن میلاد کوثر نیز اولین برنامه از اجرای تفاهم‌نامه در استان با موضوع ترویج سبک زندگی فاطمی در حال اجرا است.

پازوکی بیان کرد: بسیج جامعه زنان سپاه کربلا امسال به مناسب این ایام خجسته بیش از ۳ هزار برنامه با ۵۰ عنوان برنامه‌ای در دستور کار خود قرار داد.

وی برگزاری جشن میلاد کوثر با موضوع سبک زندگی فاطمی، مسابقه عکاسی بوسیدن دست مادر، پویش اهدای خون در قالب نذر خون، برگزاری رشته‌ های ورزشی در رشته‌های مختلف ویژه بانوان در قالب بومی و محلی، برگزاری ایستگاه‌های مشاوره خانواده و حقوقی، برپایی جشن‌های عروسی و اهدای جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند، رزمایش کمک مومنانه ویژه این ایام برای خانواده‌های نیازمند به صورت خاص زنان بدسرپرست و بی سرپرست، برپایی نمایشگاه توانمندی زنان همراه با فروش محصولات، استفاده از گروه‌های جهادی در قالب بانوی نقش‌آفرین همانند پزشکان در قالب ویزیت رایگان و مربیان و معلمان در قالب آموزش رایگان، برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب و دوخت لباس‌های مناسب چادر و مقنعه به‌صورت رایگان، مسابقه تولیدات محتوایی بانوان گردان‌های سایبری در فضای مجازی و تجلیل از مادران و زنان موفق گوشه‌ای از فعالیت‌های خواهران ما در استان مازندران به مناسبت این ایام خجسته در حال اجرا است.

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: زنان بانوان مادران بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران جشن میلاد کوثر سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد

طاهره عاشوریان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت در گیلان به عنوان استانی که درگیر پیری جمعیت است، اظهار کرد: دوره جامعه کنشگر_ کارشناس جمعیت از ویژه خواهران فعال حوزه تخصصی جمعیت و خانواده استان گیلان در سطح استان برگزار شده است.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این دوره به بررسی ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، دینی، تربیتی، روانشناختی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و راهکارهای حوزه جمعیت می‌پردازد، افزود: دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت با عنوان «خاکریز امنیت ۸» با محوریت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج جامعه زنان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم در حوزه جمعیت، چالش ضرورت توجه و برنامه ریزی دقیق و نهادینه کردن آن در بین افکار عمومی است، ادامه داد: جمعیت در ساختارهای مختلف از جمله اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تأثیرگذار است و از این حیث یکی از مهمترین و حساس‌ترین موضوعات حال حاضر بوده که باید برنامه‌ریزی های مدون صورت بگیرد.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه باید در تبیین مساله جمعیت فعالانه وارد شده تا با فعالیت کنشگران آگاهی بخشی عمومی صورت بگیرد، بیان کرد: مقوله جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در هر جامعه بوده بنابراین جمعیت از نظر ساخت، ترکیب و توزیع از مؤلفه‌های اقتدار و استحکام ساخت درونی هر جامعه به شمار می‌رود.

به گفته عاشوریان سازمان بسیج جامعه زنان استان با همکاری ستاد خانواده و جمعیت استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گیلان دوره تربیت کنشگر جمعیت را با تعداد ۲۲۰ نفر از خواهران علاقه مند و توانمند برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور اساتید شورای راهبردی حوزه علمیه قم و تهران برگزار شده است، تصریح کرد: فرهنگ سازی گسترده و تبیین اهمیت جمعیت در بین افکار عمومی مهم و ضروری است که این دوره نیز با هدف آگاه سازی در گیلان برگزار شده است.

کد خبر 6088733

دیگر خبرها

  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری