Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین - جعفر صباغیان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد گفت: یکی از ظرفیت‌های خدمت‌رسانی کمیته امداد مراکز نیکوکاری است که امروز شاهد آغاز به کار یکی از این مراکز در دستگاه قضایی هستیم.

در کنار تامین اشتغال، مسکن و تقویت روحیه خودباوری، رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی از عواملی است که به توانمندسازی مددجویان منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هزار و ۶۰۰ وکیل نیکوکار به طور مستمر با کمیته امداد همکاری دارند و برای مددجویان خدمات مختلف حقوقی ارائه می‌کنند.

برای ارتقای خدمت‌رسانی حقوقی و قضایی به مددجویان، با کانون وکلا، مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضائیه و کانون خدمات قضایی، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرده‌ایم.

به گفته صباغیان، سر ریز مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه به کمیته امداد وارد می‌شود و هر جا خللی در خدمت‌رسانی مطلوب دستگاه‌ها به مردم وجود داشته باشد، این نهاد مسئولیت رسیدگی به نیازمندان را برعهده می‌گیرد.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد از ساخت ۳۶۰ هزار واحد مسکن برای مددجویان طی چهار سال آینده خبر داد.

او ادامه داد: تعامل با مجلس و دولت برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی همچون تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب تبصره ۱۶ فراهم شده است.

باید گلوگاه‌های تولید فقر در کشور گرفته شود و راهکار آن ایجاد اشتغال، کنترل تورم، مهار نقدینگی است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد دادگستری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود