Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فروشنده موادمخدر که در این شهرستان به توزیع مواد مخدر می‌پرداخت خبر داد و گفت: مخفیگاه متهم در محله جوانمرد قضاب شناسایی شد. خبرگزاری میزان-به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس ،سرهنگ"دوستعلی جلیلیان" درتشریح این خبر گفت: عوامل تیم عملیاتی کلانتری شهرری با رصد‌های میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی فردی شدند که در شهرستان ری به فروش موادمخدر می‌پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم در محله جوانمرد قصاب و هماهنگی‌های قضائی، تیم عملیاتی کلانتری شهرری در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازدید از محل حدود ۱۵۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف و متهم به همراه به همراه موادمخدر مکشوفه به کلانتری انتقال یافت.
فرماندهی انتظامی شهرستان ری در پایان با اعلام اینکه متهم دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری می‌باشد، گفت: پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضائی شد. بیشتر بخوانید: تعارضی میان مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی با مصوبات مجلس وجود ندارد
انتهای پیام/ برچسب ها: سارق سرقت خودرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سارق سرقت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

  سردار احمد نگهبان افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌ های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ ها، گشت‌ های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.   وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر از ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.   وی بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.   نگهبان اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.   وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

دیگر خبرها

  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد