Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:07:05 GMT

فعالیت 370 کلینیک تأمین اجتماعی در کشور

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۹۰۸۸

فعالیت 370 کلینیک تأمین اجتماعی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، میرهاشم موسوی عصر امروز در مراسم افتتاح خط تولید ایربگ در کارخانه نخ‌تایر زنجان با اشاره به گسترش خدمات تامین اجتماعی اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کل سطح پوشش بیمه‌ای از جمعیت ۳۳ میلیون نفری، ۲۰ درصد بود که به برکت انقلاب اسلامی، پوشش بیمه‌ای امروز در سطح کشور به بیش از ۷۰ درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه خدمات درمانی ۱۷ حوزه بیمارستانی داشتیم، تصریح کرد: امروز شاهد فعالیت ۷۸ بیمارستان و بیش از ۳۷۰ کلینیک و درمانگاه هستیم که به بیش از ۵۰ درصد جامعه، خدمات درمانی ارائه می‌دهند،در حالی که متولی درمان وزارت بهداشت است.

وی با تأکید بر توجه به بیمه همگانی بیان کرد: ۵۳ درصد از پوشش بیمه در سطح کشور توسط تامین‌ اجتماعی محقق شده است.

وی تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۹۰ هزار نفر مستمری‌بگیر داشتیم که امروز با رشد ۴۰ برابری به مرز ۴ میلیون نفر رسیده است.

موسوی با بیان اینکه امسال 3 هزار میلیارد تومان بخشودگی به خاطر بیماری کرونا ثبت شد، اضافه کرد: باید به دستاوردهای خود افتخار کنیم و با هم‌افزایی، مسیر را ادامه دهیم.

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در ادامه به فعالیت‌های شستا اشاره کرد و گفت: در شستا زمینه‌های مختلف توسعه به‌ویژه در استان‌هایی که ظرفیت آن فراهم است، ایجاد شده و ۱۰ برابر سرمایه‌گذاری ۴۲۰ هزار میلیارد تومان برای افق چهار ساله در نظر گرفته شده و ظرفیت‌های مختلفی برای تامین منابع مالی در نظر گرفته شده است.

وی به افتتاح نخستین تولید افتتاح خط تولید پارچه ایربگ خودرو نیز اشاره کرد و گفت: افتتاح این پروژه از اموال و دارایی بازنشستگان حفاظت می‌کند.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: تامین اجتماعی خط تولید ایربگ پروژه انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری شاهرود، مصطفی واحدی ضمن بیان اینکه کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ارتقا هنر و رشد استعدادها بین علاقه مندان است.

وی ضمن بیان اینکه حوزه هنری از هنرمندان شاهرود حمایت می‌کند، افزود: این اقدام در واقع به نوعی ترغیب دوستداران هنر به سمت خلق آثار بهتر است.

مدیر حوزه هنری انقلاب شاهرود بابیان اینکه اولین نشست کارگاه در میان سرای حوزه هنری برگزار شد، ابراز داشت: این کارگاه از سه شنبه هر هفته میزبان علاقه مندان حوزه عکاسی خواهد بود.

واحدی ضمن بیان اینکه منصوره قلیچی عکاس خبرگزاری مهر استان سمنان مدیر برگزاری این کارگاه‌ها است، تصریح کرد: دغدغه‌های حوزه هنری نیز توسعه هنر متعهد است.

وی افزود: امیدواریم کارآموزان این کارگاه بتوانند در برنامه‌ها و رویدادهای پیش رو با حوزه هنری همکاری کنند.

کد خبر 6096135

دیگر خبرها

  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد