Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز مرادی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه آب و فاضلاب اندیمشک با افتخار آماده خدمت به شهروندان بوده و پای کار هستند.

وی با اشاره به فروش ۹۰۰ انشعاب در سال گذشته در اندیمشک افزود: در سال جاری با انجام طرح‌های تشویقی ۵۰۰ مشترک جدید در شهرستان به اشتراکات آب افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: با توجه به بحث افزایش مناطق جدید با توسعه ۶ کیلومتری شبکه و هم‌زمان با توسعه مناطق شهرستان شبکه انتقال شهری، خدمت به شهروندان توسعه داده شده است.

وی با اشاره به کاشت ۱۱۰ درخت مثمر افزود: با اعتبار یک میلیارد تومان بحث سرویس تجهیزات در طرح جامع آب‌رسانی اندیمشک انجام و سامانه روشنایی طرح جامع نیز انجام گرفت.

مرادی تصریح کرد: ظرفیت برق رسانی در طرح جامع آبرسانی ۲ برابر شده و برای پیک تابستان امکان اتصال یک پمپ آب دیگر برای رفع مواقع لازم برای احتمال افت فشار آب در شهرستان اندیمشک افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به افزایش ظرفیت ۲ برابر شدن برق‌رسانی به طرح جامع آب‌رسانی، افزایش دو حلقه چاه شهری و افزایش یک پمپ آب شهری در طرح جامع مشکل احتمالی افت فشار آب در پیک مصرف تابستان نخواهیم داشت.

مدیر منطقه آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به رشد ۲۰۰ درصدی تبدیل اشتراکات غیر مجاز به مجاز در اندیمشک گفت: ۱۰۰ انشعاب غیر مجاز به انشعاب مجاز در اندیمشک تبدیل شدند.

کد خبر 5409580

منبع: مهر

کلیدواژه: انشعاب آب غیرمجاز شهرستان اندیمشک آب و فاضلاب خوزستان بوشهر ویروس کرونا بارش برف دهه فجر کرمانشاه برف و کولاک آمار کرونا برف روبی برف و یخبندان سیل کرمان اردبیل عکس استانها تعطیلی مدارس طرح جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتراکات فرهنگی زیادی بین ایران و یمن وجود دارد

دریافت 30 MB کد خبر 6100905

دیگر خبرها

  • اشتراکات فرهنگی زیادی بین ایران و یمن وجود دارد
  • افتتاح آرش مال نقطه عطف توسعه تجاری فرهنگی منطقه آزاد انزلی
  • تبدیل جزیره قشم به قطب نوآوری و فناوری
  • جزیره قشم به قطب نوآوری و فناوری تبدیل می‌شود
  • جزیره قشم به جزیره نوآور کشور تبدیل می‌شود
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص