Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مقداد رشیدی روز چهارشنبه در گردهمایی بازرسان شرکت شهرک های صنعتی کشور در اهواز بیان کرد: خوزستان با داشتن صنایع مختلف و متعدد بار کاری زیادی در بخش بازرسی دارد با این وجود در چند سال اخیر در رتبه نخست کشوری در این بخش قرار داشته است.
وی گفت: میزان بازخورد بازرسان در استان‌ها با توجه به ارتباط نزدیکی که با صنعتگران دارند بسیار بیشتر از تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی با بیان اینکه بازرسان به عنوان یکی از بازوان مدیریت و چشمان ریز بین این سازمان هستند، افزود:باید تاکید شود که برای حل مشکلات در شهرک های صنعتی باید از کمک بازرسان استفاده شود.

سرپرست ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: رفتار بازرس می تواند جایگاه وی را در سازمان مشخص کند، لذا انتظار می رود که رفتار بازرسان به گونه‌ای باشد تا اشراف کامل را در کار و پرونده هایی که به آنها محول می شود داشته باشند.
وی گفت: بازرسان با عملکرد خود به گرفتن تصمیم درست مدیرعامل کمک بسیار زیای می‌کنند، لذا باید بسیار ریز بین باشند تا حق کسی ضایع نشود.

رشیدی افزود: بسیاری این تفکر را دارند که بازرس برخورد فیزیکی دارد اما بازرسان برای حل مشکلات صاحبان صنایع ورود می کنند و می توانند در سرعت بخشیدن به حل مشکلات صنعتگران بسیار اثر گذار باشند.
سرپرست ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: بازرسان در کارشناسی پرونده ها فعالیت دارند و به مدیرعامل یک شرکت برای رسیدن به نتیجه گیری درست کمک می‌کنند.

۵۰ درصد سرمایه‌گذاری در خوزستان در اهواز است

 مدیرعامل شرکت شهرک های خوزستان نیز در این گردهمایی با بیان اینکه اولین ناحیه صنعتی کشور در اهواز ایجاد شد بیان کرد: باغ بر ۵۰ درصد سرمایه گذاری‌های صنعتی در خوزستان در اهواز است.

اخلاق محمدیان با اشاره به اینکه بیشتر اقتصاد خوزستان دولتی است افزود: ۱۰ هزار هکتار زمین صنعتی در خوزستان با چهارهزار و ۳۲ قرارداد صنعتی و اشتغال ۲۹ هزار نفر در شهرک های صنعتی استان وجود دارد.

وی گفت: اشتغال بخش خصوصی در کشور در حال شکل‌گیری است و اشتغال در بخش دولتی کمتر صورت می گیرد به همین منظور رسیدگی به امور سرمایه گذاران یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام شود.
محمدیان با اشاره به اینکه مشکل اصلی مردم در جامعه بیکاری است و بیکاری ناهنجاری زیادی را به دنبال دارد بیان کرد: با تسهیل فعالیت سرمایه گذاری در خوزستان می توان شرایط را برای کار و تولید ایجاد کرد

بازرسان شهرک های صنعتی کشور با حضور مسوولان کشوری از سازمان صنایع کوچک روز چهارشنبه در اهواز گردهم آمدند و مسایل مربوط به این حوزه مورد ارزیابی قرار گرفت.

در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.

برچسب‌ها جهش تولید شهرک صنعتی خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید شهرک صنعتی خوزستان جهش تولید شهرک صنعتی خوزستان شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود