Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@15:27:03 GMT

دو مدیر بیمه سرمد منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۳۹۶۹۲

دو مدیر بیمه سرمد منصوب شدند

با حکم مدیرعامل بیمه سرمد، مدیران امور استان‌ها و شبکه فروش و امور بانک و بیمه این شرکت منصوب و معرفی شدند. یعقوب رشنوادی مدیرعامل این شرکت در حکمی، حسین پایندانی را به عنوان مدیر امور استان‌ها و شبکه فروش منصوب کرد.

در حکم رشنوادی، بر تقویت و بررسی مستمر عملکرد شبکه فروش، جذب نمایندگان جدید و آموزش توانمندسازی آن‌ها و درجه‌بندی و رتبه‌بندی شعب و نمایندگان شرکت و ساماندهی حدود اختیارت آن‌ها برای تسهیل فروش تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشنوادی هم‌چنین از پایندانی خواسته است، برای جذب نمایندگان فروش بیمه‌های زندگی و ایجاد سازوکار آموزشی برای آنان برنامه‌ریزی کند و بر عملکرد شعب، نظارت مستمر داشته و فرآیند‌های شعب را شفاف و بهینه کند.

حسین پایندانی که کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارد، از مدیران باسابقه صنعت بیمه است و پیش از حضور در سرمد، مدیر منابع انسانی و پشتیبانی، رئیس کمیته تطبیق مقررات و جبران خدمات و مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه ایران معین بوده است. پیش از او، مهدی شمسایی عهده‌دار مدیریت امور استان‌ها و شبکه فروش بیمه سرمد بود.

مدیرعامل بیمه سرمد، هم‌چنین در حکمی، بهراد گروه‌ای را که پیش از این سرپرست مدیریت تطبیق مقررات شرکت بود، به عنوان مدیر امور بانک و بیمه منصوب کرد.

بر اساس حکم رشنوادی، ارتباط مستمر با ستاد و شعب بانک معظم صادرات ایران و تلاش در جهت کسب رضایت حداکثری، ارائه برنامه مدون در خصوص بازاریابی در بانک و افزایش حق بیمه تولیدی از منشاء سهامداری، طراحی طرح‌های نوین بیمه‌ای و گسترش پوشش‌ها برای کارکنان و مشتریان بانک و تسهیل فرآیند صدور و فروش بیمه‌نامه‌ها در شعب بانک، جزو ماموریت‌های اصلی مدیریت امور بانک و بیمه در دوره جدید خواهد بود.

گروه‌ای، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارد و پیش از این، رئیس اداره امور نمایندگان و شعب، مدیر امور بانک و بیمه و سرپرست مدیریت تطبیق مقررات بیمه سرمد بوده است.

پیش از گروه‌ای، مهدی آراسته‌فرد مدیر امور بانک و بیمه شرکت بیمه سرمد بود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه سرمد بیمه عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 صنعت بیمه مدیرعامل بیمه سرمد امور بانک و بیمه بیمه سرمد مدیر امور شبکه فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژن درمان به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه رویان، دکتر مسعود وثوق، مدیر گروه پژوهشی پزشکی بازساختی پژوهشگاه رویان با حضور در برنامه تلویزیونی «چرخ» به مرور دستاوردهای پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در زمینه پزشکی بازساختی و ژن درمانی، پیشینه ژن درمانی، خاموش‌سازی ژن‌ها و تأثیر هوش مصنوعی بر ژن درمانی و سرمایه‌گذاری در این حوزه پرداخت.

در این برنامه دکتر مسعود وثوق به زبانی ساده و شیوا مفاهیم پیچیده حوزه پزشکی بازساختی و ژن درمانی را تشریح کرد و گفت: اکنون ژن درمانی و پزشکی ترمیمی نقطه عطفی در تاریخ پزشکی جهان است؛ چرا که زمانی متصور بودیم برای بیماری‌های ژنتیکی درمانی وجود ندارد اما امروزه تحقیقات نشان داده توانمندی درمان برای بیماری‌هایی مانند تالاسمی و دیستروفی عضلانی وجود دارد.

وی در ادامه گفت: یک شرکت با حدود هفتاد نفر پرسنل پژوهشگر و تحصیل کرده در حوزه پزشکی بازساختی و ژن درمانی می‌تواند به اندازه فروش نفت خام خیلی از کشورها درآمد کسب کند که کاملاً با درآمد نفتی برابری می‌کند و ما امروز از نظر نیروی انسانی مستعدترین و پویاترین پژوهشگران را حداقل در منطقه خاورمیانه داریم که نیازمند بررسی و سرمایه‌گذاری است.

مدیر گروه پژوهشی پزشکی بازساختی پژوهشگاه رویان خاطرنشان کرد: ایران نیز باید بیشتر در این حوزه سرمایه‌گذاری کند؛ چرا که با سرعت سرسام آوری در حال سالمند شدن هستیم و می‌طلبد تا سیاستگذاران و سرمایه گذاران در این حوزه پزشکی – درمانی ورود پیدا کنند. البته بخش خصوصی تا حدودی فعالیت در این زمینه را شروع کرده اما هنوز نیاز داریم تا در این حوزه به صورت کلان تصمیم گیری و سرمایه‌گذاری شود.

کد خبر 6094154 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • ژن درمانی به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • ژن درمان به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟