Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: شرکت لوله سازی خوزستان در سالهای گذشته تعطیل بوده و تجهیزات آن نیز به فروش رفته بود.

در روزهای گذشته پیمانکار با قصد تغییر کاربری، تعدادی از آهن آلات و وسایل شرکت را خارج کرده وعذر نیروهای حراست شرکت را خواسته بود.

فلاحی عنوان کرد: در پی این اتفاقات، تعدادی از افراد با ورود به محوطه مخروبه شرکت اقدام به سرقت آهن‌آلات مانند در و پنجره باقی مانده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اهواز با بیان اینکه تاکنون ۱۶ نفر در این رابطه بازداشت شدند، گفت: امروز با انعقاد قراردادی جهت حراست و حفاظت از محوطه اقدام شد.

سرهنگ دالوند فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: شرکت لوله سازی اهواز که به صورت متروکه ومخروبه است و پیمانکار در حال تخریب باقی مانده بنای آن شرکت می‌باشد، توسط افراد سودجو مقداری از آهن آلات اسقاط مورد سرقت واقع شدند.

او بابیان اینکه با حضور به موقع مأموران پلیس تعداد۱۶ نفر از این افراد دستگیر شدند، افزود: جهت تخریب باقی بنای شرکت لوله سازی، پروژه به پیمانکار سپرده شده است.

سرهنگ دالوند با اشاره به اینکه از طرف پیمانکار برای حراست از آهن آلات اسقاط، نیروی حراستی پیشبینی نشده است، افزود: با استقرار عوامل انتظامی جلوی هرگونه سوء استفاده وسرقت گرفته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم وامنیت برابر قانون برخورد می نماید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز لوله سازی آهن آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS